خبرگزاری کار ایران

مربی استقلال تایید کرد؛ با مجوز کادرپزشکی قرارداد بازیکنان ثبت می‌شود

asdasd
کد خبر : ۵۱۲۲۲۰

هر بازیکنی که کادر پزشکی مان تایید کند با استقلال قرارداد امضا می کند و در غیر این صورت حضورشان در تیم منتفی است.

به گزارش ایلنا،محمد خرمگاه در خصوص اردو ارمنستان به خبرنگار ایلنا گفت:خوشبختانه اردو خیلی خوبی بود و در این اردو توانستیم به وحدت تاکتیکی و رفاقت بیشتر تیمی برسیم و از همه چیز راضی بودیم.

مربی استقلال در خصوص لغو احتمالی دربی گفت:ما روال کاری خودمان را پیش می بریم اگر دربی برگزار شد که به آلمان می رویم در غیر این صورت برنامه های خود را در تهران دنبال می کنیم.

مربی استقلال در خصوص جدایی رابسون جانواریو گفت:رابسون بازیکن کلیدی بود و ما هم به او نیاز داشتیم اما به هر حال از استقلال جدا شد.ما دوست داشتیم او را حفظ کنیم اما تصمیم نهایی با خود رابسون بود.

وی در ارتباط با اختلاف کادر فنی و کادر پزشکی استقلال اظهار داشت:ما طبق قانون پیش می رویم.بازیکنان از نظر فنی مورد تایید ما قرار گرفته اند و در مرحله بعد باید مورد تایید کادر پزشکی قرار بگیرند. هر بازیکنی که کادر پزشکی ما تایید کند با استقلال قرارداد امضا می کند و برای ما اولویت نظر کادر پزشکی در این زمینه است.

خرمگاه در خصوص این که با توجه به این شرایط اختلاف موجود بین طرفین حل شده ،اعلام کرد:بیشتر سو تفاهم بود که خوشبختانه همه چیز در حال رفع شدن است.

 

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز