خبرگزاری کار ایران

مسابقات جهانی کارگری ۲۰۱۷ _ لتونی

عدم حضور تیم‌های مینی فوتبال، تنیس روی میز و فوتبال ایران برابر نماینده اشغالگر قدس

asdasd
کد خبر : ۵۰۰۹۳۹

تیم‌های فوتبال، تنیس روی میز و مینی فوتبال مردان ایران به دلیل دفاع از مردم فلسطین مقابل رژیم اشغالگر قدس حضور نیافتتد و از ادامه رقابت‌ها انصراف دادند.

به گزارش ایلنا، تیم فوتبال ب کارگری ایران پس از شکست مقابل لتونی و پیروزی پر گل برابر بلژیک، با قرعه‌کشی انجام شده باید برابر نماینده رژیم صهیونیستی به میدان می‌رفت که با حاضر نشدن نمایندگان کشورمان در این مرحله آنها از دور مسابقات حذف شدند.

تیم ملی الف و ب تنیس روی میز کارگران کشورمان هم که با نتایج قاطعانه سه بر صفر به ترتیب تیم‌های برزیل و لتونی و اتریش را شکست داده بودند، در دیدار چهارم برابر نماینده رژیم صهیونیستی حاصر نشدند تا از دور مسابقات کنار بروند.

تیم مینی فوتبال ایران هم پیش از این در نخستین دیدار خود با نتیجه قاطع 9 بر یک از سد بلژیک گذشت اما به دلیل هم گروهی با دو تیم از رژیم صهیونیستی از ادامه رقابت‌ها انصراف داد.

پنجمین دوره مسابقات جهانی کارگران به میزبانی شهر ریگای لتونی از تاریخ ۲۳ تا ۲۸ خردادماه ادامه دارد و کاروان ورزشی ایران با 19 تیم در قالب 11رشته ورزشی به همراه 195 مربی، سرپرست و ورزشکار در این رقابت‌ها حضور یافته است‌‌.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز