خبرگزاری کار ایران

چهار خرید برای منچستریونایتد؛ پیش به سوی «تیم مورینیو»

asdasd
کد خبر : ۴۹۴۲۸۸

بازی رسمی بعدی منچستریونایتد مقابل تیم جوانی مانند آژاکس نخواهد بود. بلکه آنها باید دیدار سوپرجام اروپا را برابر یوونتوس یا رئال مادرید برگزار کنند. ژوزه مورینیو از این بابت خوشحال است. یونایتد به جایی برمی‌گردد که به آن تعلق دارد.

به گزارش ایلنا، دوران اصلی این مربی 54ساله از همین‌جا شروع می‌شود. او یک سال فرصت داشته که یونایتد را به جایگاهش برگرداند.

حالا خواهیم دید که منچستریونایتد ژوزه مورینیو واقعا چگونه است. مورینیو پیش از رفتن به تعطیلات، خواهان خرید بازیکنان جدید شده. احتمالا چهار نفر در راه یونایتد باشند. مایکل کین، مدافع برنلی یکی از آنهاست و باشگاه لانکاشایری 30 میلیون پوند برای این بازیکن سابق یونایتد می‌خواهد. مورینیو به دنبال جذب آنتوان گریزمان هم هست که مبلغ فسخ قرارداد او معادل 90 میلیون پوند است.

به این ترتیب مخارج یونایتد در تابستان بالا خواهد بود. دستاوردهای مورینیو در این فصل عالی بوده. او دو قهرمانی به دست آورده: در جام اتحادیه و لیگ اروپا. نمایش‌های تیم او هم مورینیویی بوده است. او در خانه لیورپول، در دوران اوج تیم یورگن کلوپ به تساوی بدون گل رسید، چلسی قهرمان را 2 بر صفر برد و در فینال لیگ اروپا در حالی قهرمان شد که تیمش کمتر از 35 درصد مالکیت توپ را در اختیار داشت. در این دیدار، آندر هررا به عنوان بازیکن برتر زمین برگزیده شد اما احتمالا مروان فلینی بهترین بازیکن یونایتد بود.

یونایتد در سمت چپ انگار با دو مدافع چپ بازی می‌کرد؛ هنریک مخیتاریان و ماتئو دارمیان. دلیلش این بود که آنها بتوانند برتراند ترائوره، بازیکن چلسی که به‌ آژاکس قرض داده شده بود را مهار کنند. برنامه مورینیو برای مقابله با آژاکس به‌خوبی جواب داد، همانطور که تیم او توانست چلسی را ببرد. آن روز هررا، که بازیکن خلاق خط میانی است، مامور مهار ادن آزار شده بود. به این ترتیب به نظر می‌رسد که حضور بازیکنان جدید، تیم را به سمتی ببرد که مورینیو می‌خواهد. او خواهد توانست از بازیکنان در پست مطلوبشان استفاده کند.

* یان لیدی‌من/ منبع: دیلی‌میل

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز