خبرگزاری کار ایران

پیام باستین شواینشتایگر برای ژوزه مورینیو

asdasd
کد خبر : ۴۷۱۴۲۷

باستین شواینشتایگر هافبک آلمانی منچستر یونایتد تایید کرد که به تیم شیکاگو فایر آمریکا پیوسته است و دلیل آن را نیمکت نشینی خود در این تیم میداند.

به گزارش ایلنا و به نقل از سایت اکسپرس اسپورت، باستین شواینشتایگر پیامی برای ژوزه مورینیو فرستاد که چرا منچستر یونایتد را ترک کرده است. منچستر یونایتد موافقت کرده که اجازه دهد شواینشتایگر این باشگاه را به سرعت برای پیوستن به شیکاگو فایر ترک کند.

این هافبک ۳۲ ساله یک توافق ۱ ساله با ارزش ۷۰ هزار پوند برای یک هفته به منظور انتقال به آمریکا امضا کرده است.

شواینشتایگر یک پیام محبت آمیز برای طرفداران منچستر یونایتد بعد از تثبیت خروجش از این باشگاه فرستاد.

پیام باستین شواینشتایگر برای ژوزه مورینیو

طرفداران عزیز، من تصمیم گرفتم که یک انتقال دائمی به باشگاه شیکاگو فایر داشته باشم. او در پیامی ویدیوئی در صفحه توییترش سخنان خود را منتشر کرد. 

او در پیامش گفت: من واقعا آرزو داشتم چیزی بیشتر از این برای شما انجام دهم، اما زمان آن بود که یک تغییر ایجاد کنم. ممنونم برای حمایت شگفت انگیز شما زمانیکه در باشگاه بودم و آن را هرگز فراموش نمیکنم. بازی در تیمی که جام حذفی را برد، برای من خیلی افتخار بود. من دوست دارم بگویم از شما طرفداران، کارکنان باشگاه و به خصوص بازیکنان همکارم بسیار سپاسگزارم.

من آرزوی بهترینها را برای شما دارم. از شما سپاسگزارم و خداحافظ.

تیم شیکاگو فایر گزارش کرده است که توافقی شب گذشته با یک بیانیه از طرف شواینشتایگر صورت گرفته.

او گفت:من خیلی غمگین که خیلی از دوستانم را در منچستر یونایتد را ترک میکنم.از همکاری با خوزه مورینیو لذت بردم،بازیکنان، کارکنان و آرزوی بهترین ها را برای آنان در آینده دارم. اما میخواهم تشکر ویژه ای از طرفداران منچستر یونایتد داشته باشم که مستحق آن هستند.حالا زمان آن است که من یک فصل جدید را در شیکاگو فایر آغاز کنم و من به دنبال آن میروم.

شواینشتایگر از ترکیب تیم تحت مربیگری خوزه مورینیو حذف شد و فقط در چهار بازی از تمام رقابت ها حضور داشت.اما به دنبال یک فصل جدید در زندگی حرفه ای درخشان است.

شوانشتایگر بیان کرد:در طول زندگی حرفه آیم به دنبال فرصتی برای ایجاد تاثیر مثبت و کمک به ایجاد کاری بزرگ بودم.انتقال من به شیکاگو تفاوتی ایجاد نمیکند،در ضمن گفت وگو من با مدیر کل شیکاگو نلسون رودریگز و پائونو،نسبت به دیدگاه و فلسفه باشگاه متقاعد شدم و میخواهم به آن ها در پروژه شان کمک کنم. 

شواینشتایگر به بازیکنانی چون اشلی کول،آندره آ پیرلو،بردلی رایت فیلیپس در باشگاه شیکاگو فایر خواهد پیوست.

مدیر کل شیکاگو فایر نلسون رودریگز از آوردن بازیکنی با قد و قامت شواینشتایگر خوشحال است.

او گفت:ما کسی را به جمعمان اضافه کردیم که در هر سطحی برنده بوده است که شامل بالاترین سطح فوتبال میشود،راهی انجام شده که بر ارزش های ما استوار است.او افزود: ما به عنوان یک باشگاه مجبور خودمان را در یک استاندارد بالا نگه داریم. ما نیاز داریم که خودمان را در سطح یک استانداردبین المللی بالا بیاوریم،با این حال دو باشگاه از این انتقال اطمینان دارند.د

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز