خبرگزاری کار ایران

مورینیو: تیم برزیل مربی برزیلی می‌خواهد

asdasd
کد خبر : ۴۷۳۳۳۶

ژوزه مورینیو که سابقه مربیگری در تیم های رئال مادرید، اینتر میلان وچلسی را در کارنامه خود دارد، اخیرا پیشنهاد مربیگری تیم ملی برزیل را رد کرده است.

به گزارش ایلنا و به نقل از سایت اکسپرس اسپورت، ژوزه مورینیو اصرار دارد که برای مربیگری برزیل مناسب نیست و یک شغل که کمتر استرس زا باشد را بعد از منچستر یونایتد میخواهد.

مربی منچستر یونایتد یک قرارداد در اولترافورد تا سال ۲۰۱۹ امضا کرده است. او نشان داده که تمایل دارد تا اقامتش را در آنجا تمدید کند.

از زمانی که مورینیو در تابستان فصل قبل توسط چلسی اخراج شد همیشه ادعا میکند که جایزه های متعددی را کسب کرده. یک روند بازسازی تحت نظر او با یک پروژه طولانی مدت برای منچستر در راه است.

او مربیگری تیم هایی چون رئال مادرید و اینترمیلان را برعهده داشته، سهم ژوزه مورینیو در جهان فوتبال بسیار بلند پایه است.

اما فشار برای هدایت تیم ملی برزیل چیزی است که او حتی نمیخواهید به سمت آن جهش کند. تایت(مربی برزیل ) اخیرا از پیروزی های زیادی که با تیم ملی اش در مقدماتی جام جهانی بدست می آورد لذت میبرد.

 مربی پرتغالی، ژوزه مورینیو، میگوید فقط یک برزیلی میتواند آن ها را مدیریت کند.

او در مصاحبه خود با ESPN گفت: من یک شغل آسانتر از مربیگری منچستر یونایتد میخواهم. مربیگری تیم برزیل باید سخت تر باشد. به طور واضح این هیجان آور خواهد بود، هر مربی میخواهد با بهترین باشگاه های دنیا کار کند و با بهترین ها باشد.

او اضافه کرد: تیم برزیل یک رهبر موفق دارد، به طور واضح با استعداد. ایرادی ندارد که از چه نسلی باشد، استعدادها همیشه خود را نشان میدهند. اما من اعتراف میکنم که این سخت خواهد بود. به ازای هر برزیلی یک مربی وجود دارد، در وجود هر روزنامه نگار یک مربی بهتر از خود مربی وجود دارد. من فکر میکنم کار کردن در چنین کشوری سخت خواهد بود، اما این یک تصمیم احساسی است. تایید میکنم که تیم ملی برزیل برای مربی برزیلی است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز