خبرگزاری کار ایران

انتقاد شدید مورینیو به عملکرد لوک شاو

asdasd
کد خبر : ۴۷۴۰۷۲

لوک شاو که به عنوان مدافع در منچستر یونایتد بازی می کند این روزها به خاطر نمایش‌های ضعیفی که از خود نشان داده است مورد انتقاد مورینیو قرار گرفته و ممکن است در تابستان در ترکیب تیم نباشد.

به گزارش ایلنا، لوک شاو بازیکن بین المللی انگلستان فقط شروع تا پایان ماه نوامبر در ترکیب حضور داشته است و از ترکیب 18 نفره منچستر یونایتد روز شنبه بیرون گذاشته شد.

از خوزه مورینیو پرسیده شد که چرا لوک شاو 21 ساله روی نیمکت نشسته است و جایگزین نمی‌شود؟ مورینیو جواب داد چه کسی لوک شاو ؟ برای او سخت است که روی نیمکت بنشیند. چرا؟ زیرا من نمی‌توانم او را با اشلی یانگ، متیو دارمیانگ و الی بلایند مقایسه کنم.

او اضافه کرد من نمی‌توانم راهی که او تربیت یافته یا مسیری که سپری کرده و یا جاه طلبی او را با چیزی مقایسه کنم. او راه طولانی در پشت سر دارد.

اگر چه او توسط مربی تیم انگلیس رت ساوت گیت انتخاب شد و در بازی مقابل آلمان ظاهر شد، جو هارت نیز یک بازیکن بین المللی است و به صورت قرضی در ایتالیا بازی می‌کند.

چه چیزی باعث آینده غم افزای شاو شده است و هیچ یک از سه بازیکن او نمی‌تواند در پست عقب بازی کند.

یانگ کسی که روز شنبه در مقابل وست بروم بازی کرد یک وینگر است، دارمیان در سمت چپ بازی می‌کند در حالی که بلایند که مرد سودمند است کسی که می‌تواند در مرکز زمین و به عنوان هافبک دفاعی کار کند.

زلاتان ابراهیموویچ و آندره هررا بعد از تعلیق خود به بازی‌ها بازگشتند و پوگبا که به دلیل آسیب دیدگی عضله کشاله ران مصدوم بود، قطعا دارای شانسی برای بازگشت خواهد داشت.

خوان ماتا نیز یک عمل جراحی داشته و کریس اسمالینگ  و فیل جونر به گفته مورینیو غیبت طولانی مدت داشته‌اند.

خوزه مورینیو گفت که من فکر نمی‌کنم که پل پوگبا برای بازی روز سه شنبه حاضر باشد. زیرا که او دوره طولانی‌تری را از مصدومیت نسبت به دیگر بازیکنان طی کرده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز