خبرگزاری کار ایران

دفاع تمام قد سیدجلال از طارمی

حسینی:مهدی بهترین بازیکن ماست

asdasd
کد خبر : ۴۷۶۷۸۹

کاپیتان پرسپولیس می گوید طارمی بهترین بازیکن پرسپولیس است و هواداران باید از این بازیکن حمایت کنند.

به گزارش ایلنا،سیدجلال حسینی بعد از تساوی پرسپولیس در خصوص  ناراحتی هواداران از نتیجه بازی ، گفت: هوادار حق دارند چون آنها به ورزشگاه آمدند که برد تیمشان را ببینند. حریف آمده بود که دفاع کند و ما هم نتوانستیم از موقعیت‌هایمان استفاده کنیم.

حسینی در خصوص ناراحتی هواداران پرسپولیس از طارمی گفت:  پنالتی 50-50 است، مهدی طارمی بهترین بازیکن ما است و باید از او حمایت شود. من از همه آنها تشکر می‌کنم و باور کنید دوست داشتیم بازی را ببریم ولی نشد.

کاپیتان پرسپولیس در خصوص گرانی بلیت و نیامدن تعداد زیادی از هواداران اظهار داشت: متأسفانه در فوتبال ما اتفاقاتی می‌افتد که سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال مقصر اصلی آن هستند. شما ببینید نفت تهران هر کاری که دلش خواسته انجام می‌دهد، ولی هیچ برخوردی با آنها صورت نمی‌گیرد. قبول دارم گرانی بلیت مردم را اذیت می‌کند، ولی از آن طرف هم سازمان لیگ و فدراسیون مقصر هستند.

حسینی درباره شانس صعود پرسپولیس نیزگفت: ما بازی به بازی فکر می‌کنیم و آماده بازی با ماشین‌‌سازی می‌شویم، بعد از آن به فکر الهلال هستیم.

کاپیتان پرسپولیس در خصوص محرومیتش از بازی آینده گفت: متأسفانه هر چیزی بگویم بد برداشت می‌شود. بازی الریان با ما را ببینید و داوری بازی امروز را هم ببینید. مهاجم حریف در طول بازی اصلاً به توپ‌ها کاری نداشت و در طول بازی مدام شیطنت می‌کرد. همین داوری در قطر هم بوده و ما هیچ کاری نمی‌توانیم انجام دهیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز