خبرگزاری کار ایران

امیری:امیدوارم هواداران همچنان از ما حمایت کنند

asdasd
کد خبر : ۴۷۶۷۸۵

هافبک پرسپولیس امیدوار است با حمایت هواداران با برتری در دو بازی آینده به مرحله بعدی لیگ قهرمانان صعود کند.

به گزارش ایلنا،وحید امیری پس از پایان بازی تیم های پرسپولیس و الریان گفت: ما امروز تمام تلاش مان را کردیم، خداراشکر می کنم که همه بازیکنان  با تمام وجود تلاش خود را برای باز کردن دروازه حریف به کار بستند، اما به نتیجه ای که می خواستیم نرسیدیم، امیدوارم هواداران همچنان از ما حمایت کنند تا دو بازی آینده مان را با پیروزی پشت سر بگذاریم و بتوانیم دل آنها را شاد کنیم.

وی درباره غیبت سیدجلال حسینی و سروش رفیعی در دیدار برابر الهلال گفت: در بازی بعدی دومهره بسیار خوب مان را نداریم اما چاره ای به جز برد نداریم و می رویم که بتوانیم بازی های مان را با پیروزی پشت سر بگذاریم.

امیری درباره درگیری پایان بازی  نیز اظهار داشت: من متوجه دعوا در پایان بازی نشدم، اما گلر آنها را دیدم که در پایان بازی و روبروی هواداران ما حرکات ناشایستی انجام داد، حرکات او جو را متشنج کرد، آنها آمده بودند که به هر قیمتی امتیاز بگیرند و پس از پایان بازی از خود بیخود شدند.

بازیکن پرسپولیس در پایان گفت: ما در این بازی زحمت فراوانی کشیدیم و جای هیچگونه بحثی نگذاشتیم اما فوتبال همین است و همیشه تیم برتر به پیروزی نمی رسد از طرفی هواداران مان می خواهند ما به پیروزی برسیم و البته توقع آنها نیز کاملا به جاست. امیدوارم که بتوانیم با صعود از گروه بتوانیم جواب آنها را بدهیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز