خبرگزاری کار ایران

به شانس اعتقادی ندارم؛

خانزاده: پیروزی برابر استقلال از نان شب واجب‌تر بود

asdasd
کد خبر : ۴۷۵۸۷۱

مدافع سیاه‌جامگان پیروزی در بازی‌های پیش‌روی تیمش را از نان شب واجب‌تر دانسته و از گریز این تیم از سقوط می‌گوید.

محمدرضا خانزاده مدافع سیاه‌جامگان مشهد در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص دیدار این تیم برابر استقلال خوزستان اظهار کرد: بازی خوب و با کیفیتی بود. لازم می‌دانم به استقلال خوزستان بابت تیم خیلی خوبش تبریک بگویم. از معدود تیم‌های خوب لیگ است که بدون ادعا  به خوبی بازی می‌کند اما پیروزی در این بازی برای تیم ما از نان شب هم واجب‌تر بود و موفق شدیم که سه امتیاز این بازی را به دست آوریم. 

وی در واکنش به شانس بقای تیمش در لیگ برتر خاطر نشان کرد: من هیچ اعتقادی به شانس ندارم و سعی می‌کنم در هر بازی تمام تلاش خودم را به کار بگیرم و تمرکزم را روی بازی بگذارم. برد و باخت بستگی به کار تیمی و عنایت خدا دارد و هیچ شانسی دخیل نیست.

خانزاده با اشاره به شرایط فعلی تیمش عنوان کرد: الان در شرایط خوبی هستیم اما هنوز استرس احتمال سقوط پا برجاست اما مهم این است که می‌دانیم چه هدفی را دنبال می‌کنیم و این اطمینان به سیاه‌جامگان بازگشته که باید بازی‌ها را ببریم. 

وی در ادامه افزود: در شرایط خوبی در تیم به سر می‌برم و مصدومیت و یا محرومیتی ندارم و از لحاظ فنی و روحی در آمادگی کامل هستم. 

مدافع سیاه‌جامگان در پایان در خصوص شرایط سخت در مقابل نفت آبادان بیان کرد: تا بازی بعد یک هفته زمان داریم و از آنجایی که به برد در این دیدارها بسیار نیاز داریم تا شرایط فعلی تیم را بهبود بخشیم باید با آمادگی صد‌در‌صد به میدان برویم. از آنجایی که سایپا و صبا هم بازی‌های خود را بردند باید مقابل صنعت نفت پیروز شویم. 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز