خبرگزاری کار ایران

سیاه‌جامگان از ما با انگیزه‌تر بود؛

عاشوری: زمین‌لرزه تمرکز تیم را بهم زد

asdasd
کد خبر : ۴۷۵۳۰۵

بازیکن استقلال خوزستان دلیل شکست تیمش برابر سیاه‌جامگان را نبود تمرکز و انگیزه لازم می‌داند.

علی اصغر عاشوری بازیکن استقلال خوزستان در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص دلایل شکست روز گذشته این تیم مقابل سیاه‌جامگان اظهار کرد: با توجه به اتفاقات پیش از بازی در مشهد و وقوع زمین‌لرزه تیم ما تمرکز لازم را نداشت. البته فشار روحی به خاطر بازی آسیایی در هفته آینده هم به این شکست و برهم خوردن تمرکز دامن زد. 

وی افزود: در نیمه اول بازی خوبی بود و موقعیت‌های خوبی هم داشتیم اما متاسفانه در دقیقه 38 من مصدوم شدم و به خاطر شدت مصدومیت از بازی خارج شدم. اما تا آن زمان روند تیمی ما خوب بود. البته من به خاطر مصدومیت شدید موفق به دیدن بازی نشدم و بیشتر خلاصه بازی را دیدم که در بازی زیاد سرحال و خوب نبودیم.

عاشوری در رابطه با شدت مصدومیتش خاطرنشان کرد: در حال حاضر در حال یخ درمانی هستیم و تا فردا باید منتظر بهبود شرایط باشیم. مصدومیت من پیچ‌خوردگی مچ پا است اما اینکه به بازی با لخویا برسم یا نه هنوز مشخص نیست.

وی با اشاره به انگیزه بالای سیاه‌جامگان تصریح کرد: سیاه‌جامگان با انگیزه بسیار بالایی در این بازی حاضرشد. این تیم به خاطر موقعیت خطرناکی که در جدول رده بندی دارد به برد این بازی نیاز داشت و با انگیزه کامل برای کسب امتیاز این بازی به میدان آمد. 

بازیکن استقلال خوزستان افزود: ما با یک گل بازی را به تساوی کشاندیم اما انگیزه حریف بیشتر بود و به خاطر یک اشتباه گل دوم را دریافت کردیم و بازی را باختیم.

عاشوری در رابطه با بازی با لخویا در لیگ قهرمانان آسیا عنوان کرد: اگر از بازی با سیاه‌جامگان نتیجه می‌گرفتیم برای روحیه تیم در بازی با لخویا بسیار بهتر بود. لخویا یم تیم کاملا حرفه‌ای است اما ما هم انگیزه‌های خودمان را در آسیا داریم و برای شاد کردن دل هواداران تیم بازی می‌کنیم و تمام سعی خود را می‌کنیم تا نشان دهیم لیاقت نمایندگی ایران را داریم. 

باتزیکن استقلال خوزستان در پایان گفت: برد مقابل لخویا بسیار سخت است اما ما تمام تلاش خود را برای پیروزی مقابل این تیم خواهیم کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز