خبرگزاری کار ایران

آمریکا، کانادا و مکزیک به دنبال میزبانی مشترک جام جهانی۲۰۲۶

asdasd
کد خبر : ۴۷۵۵۵۹

آمریکا ،کانادا و مکزیک در تلاش هستند تا به طور مشترک میزبانی جام جهانی ۲۰۲۶ را بر عهده گیرند.

به گزارش ایلنا به نقل از تایم، سه کشور آمریکا، کانادا و مکزیک به طور مشترک خواهان میزبانی جام جهانی۲۰۲۶ شدند.

ویکتور مونتاگالیانی رئیس فدراسیون آمریکای شمالی، مرکزی و حوزه دریای کارائیب در مصاحبه خود با گاردین گفت: سه کشور آمریکا، کانادا و مکزیک قصد دارند یک مناقصه مشترک تا آخر امسال به فیفا ارسال کنند. او به گاردین اسپورت گفت: برگزاری مسابقات در هر سه کشور "یک سازگاری" برای مسابقات ۲۰۲۶ خواهد بود.

مونتگالیانی اضافه کرد: این یک ایده است که برای مدتی بحث بر سر آن ادامه دارد.ما امیدوارم این بحث ها به ثمر برسد. ما چیزی جز سخنان مثبت در مورد این موضوع نداشته ایم و آن را یک نشانه بسیار قوی می دانیم از آنچه که فوتبال می تواند انجام دهد برای این کشورها با هم به ارمغان آورد.

جیانی اینفانتیو رئیس فیفا علنا ​چند کشور را برای برگزاری جام جهانی 2026 به طور مشترک تشویق کرد.گاردین گزارش داد سه کشور علاقهمندند که این فرایند صورت گیرد که تا سال 2018 اجازه خواهد داد که مناقصه انجام شود و در سال 2020 مورد بررسی قرار خواهد گرفت، و با انتخاب یکی در ماه می دنبال میشود.

هنگامی که در پرتو طرح رئیس جمهور آمریکا دانلد ترامپ مبنی بر ساخت یک دیوار بین مکزیک و ایالات متحده این پیشنهاد مطرح شد، مونتاگلیانی گفت: که رهبران فوتبال باید بالاتر از سیاست باقی بمانند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز