خبرگزاری کار ایران

رییس جدید کمیته بین‌المللی پارالمپیک شهریور انتخاب می‌شود

asdasd
کد خبر : ۴۶۷۹۸۰

فرآیند نامزدی برای انتخابات رییس و اعضای هیات رییسه کمیته بین‌المللی پارالمپیک برای دوره ۲۰۱۷ تا ۲۰۲۱ ار روز سه شنبه آغاز شد.

به گزارش ایلنا،  انتخابات کمیته بین‌المللی پارالمپیک در ماه سپتامبر در ابوظبی امارات متحده عربی برگزار خواهد شد. این انتخابات از آن‌جایی که کمیته بین‌المللی پارالمپیک سومین رییس خود را در ۲۸ سال گذشته می‌شناسد، تاریخی خواهد بود.
سر فیلیپ کریون رییس حال حاضر کمیته بین‌المللی پارالمپیک، چون دوران حضورش در کمیته بین‌المللی پارالمپیک به پایان رسیده باید از این سمت کنار برود.او از سال ۲۰۰۱ (چهار دوره) به‌عنوان رییس IPC فعالیت می‌کند.علاوه بر انتخاب رییس کمیته بین‌المللی پارالمپیک، انتخاب نایب رییس و ۱۰ عضو هیات رییسه هم از سوی اعضای کمیته بین‌المللی برگزار می‌شود.
اعضای کمیته بین‌المللی شامل کمیته‌های ملی، فدراسیون‌های بین‌المللی و سازمان‌های بین‌المللی ورزش برای معلولان می‌شود.
در هیات رییسه فعلی کمیته بین‌المللی پارالمپیک ۶ پارالمپین حضور دارند. فقط کسانی می‌توانند در این انتخابات نامزد شوند که کمیته‌های ملی آنها در شرایط خوبی قرار داشته باشند و هر کشور می‌تواند یک نامزد برای رییس، نایب رییس و عضو هیات رییسه معرفی کند.
تاریخ پایان معرفی نامزدها هفتم ژوئن مصادف با ۱۷ خرداد است و طبق قوانین و مقررات کمیته بین‌المللی پارالمپیک شرایط نامزدها بررسی می‌شود. انتخابات کمیته بین‌المللی پارالمپیک در روزهای ۱۷ و ۱۸ شهریور در ابوظبی امارات برگزار خواهد شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز