خبرگزاری کار ایران

نایک، اسپانسر پوشش بانوان مسلمان در مسابقات

asdasd
کد خبر : ۴۶۷۴۵۱

کمپانی نایک شروع به تولید لباس‌های حرفه‌ای برای زنان مسلمان با حجاب کرده است. این کمپانی قصد دارد بیشتر از زنان ورزشکار مسلمان حمایت کند.

به گزارش ایلنا و ‌به نقل از Arab news ، سخنگوی  نایک در این باره می‌گوید هدف نایک نوآوری برای تمامی ورزشکاران است. نایک سعی می‌کند محصولاتی برای زنان ورزشکار مناطق مسلمان تولید کند که آنها به آن نیاز دارند.

سالفلد، یکی از کارمندان نایک درباره این مساله می‌گوید: نایک از زیبایی فرهنگ کشورهای اسلامی الهام می‌گیرد تا برای زنان این منطقه لباس طراحی کنند.

تیم‌های طراحی ما در سال‌های اخیر در دوبی و خاورمیانه فعالیت داشته‌اند. آنها با مردم مختلف از هنرمندان گرفته تا ورزشکاران دیدار داشته‌اند تا بیشتر درباره فرهنگ منطقه  اطلاعات کسب کنند.

نایک، اسپانسر پوشش بانوان مسلمان در مسابقات

طبق آمارها در سال 2015، مصرف کنندگان مناطق مسلما 243 میلیارد دلار خرج لباس کرده‌اند تا سال 2017 این رقم به 368 میلیارد دلار می‌رسد. در سال 2016 یکی از وزنه‌برداران زن امارات از کمپانی نایک درخواست کرده بود که برای او لباس اختصاص این ورزش را طراحی کند.

سالفلد می‌گوید که تا سال 2018 برای بیشتر ورزشکاران حرفه‌ای زن مسلمان لباسهای نایک تهیه خواهد شد.

زهرا لاریف اسکیت باز روی یخ اماراتی درباره تولیدات جدید نایک می‌گوید : این یک هدیه به ما است. این محصولات می‌تواند به زنان مسلمان و با حجاب قدرت بیشتری بدهد. مردم ممکن است به زنان با حجاب بگویند که شما نمی توانید بعضی کارها را انجام دهید، اما من می‌خواهم نشان دهم که ما قطعا می‌توانیم. من از یک کشور مسلمان و با حجاب هستم. کشور من در صحرا است. با این حال من یک ورزش زمستانی انجام می‌دهم. اگر کاری دوست داریم انجام بدهیم مشکلی ندارد. خانواده‌ و کشورم پشت من هستند و هیچ مانعی وجود ندارد که به اهدافم نرسم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز