خبرگزاری کار ایران

شنبه هفته آینده؛

برگزاری رقابت‌های پایانی جام کوثر

asdasd
کد خبر : ۴۶۶۲۳۱

هفته پایانی جام کوثر در خانه تکواندو برگزار می‌شود تا تکلیف قهرمان این دوره از رقابت‌ها مشخص شود.

به گزارش ایلنا و به نقل از فدراسیون تکواندو، رقابت‌های هفته نهم، دهم و یک دیدار از هفته یازدهم (پایانی) از از دوازدهمین دوره لیگ جوانان و بزرگسالان گروه زنان «جام کوثر»، روز شنبه 21 اسفند با حضور 184 هوگوپوش و در قالب 12 تیم همیاران ورزش هیات تکواندوی دورود، هیات تکواندوی البرز یک، هیات تکواندوی خراسان رضوی، هیات تکواندوی گیلان، لوازم خانگی کن، هیات تکواندوی البرز، آینده سازان لوازم خانگی کن، اداره ورزش و جوانان هشتگرد، بیمه رازی، هیات تکواندوی شمال شرق، نانوحیات (سیناژن) و لوازم ورزشی کوروش در خانه تکواندو برگزار خواهد شد.
در دیدارهای هفته نهم، تیم آینده سازان لوازم خانگی کن به مصاف همیاران ورزش هیات تکواندو دورود می‌رود، هیات تکواندو شمال‌شرق رده‌پنجمی رو در روی هیات تکواندو خراسان‌رضوی قرار می‌گیرد. تیم بیمه رازی نیز که صدر جدول رده‌بندی را به خود اختصاص داده است در مقابل تیم لوازم خانگی کن که با یک امتیاز کمتر در جایگاه دوم قرار دارد، صف آرایی می‌کند تا مشخص شود کدام تیم می‌تواند عنوان قهرمانی جام دوازدهم را به نام خود ثبت نماید.
پس از آن تیم لوازم ورزشی کوروش رده سومی رو در روی اداره ورزش و جوانان رده هشتمی قرار می‌گیرد. تیم هیات تکواندو البرز "یک" با هیات تکواندو البرز مبارزه می‌کند و در دیدار پایانی این هفته نیز نانو حیات (سیناژن) باید به رقابت با هیات تکواندو گیلان بپردازد.
*برنامه رقابت‌های هفته دهم
تیم لوازم خانگی کن – تیم همیاران ورزش هیات تکواندو دورود
تیم آینده سازان لوازم خانگی کن – تیم هیات تکواندو خراسان رضوی
تیم لوازم ورزشی کوروش – تیم بیمه رازی
تیم هیات تکواندو البرز "یک" – تیم هیات تکواندو شمال شرق
تیم نانوحیات (سیناژن) – تیم اداره ورزش و جوانان هشتگرد
تیم هیات تکواندو گیلان – تیم هیات تکواندو البرز
*دیدار هفته یازدهم
تیم هیات تکواندو خراسان رضوی – تیم همیاران ورزش هیات تکواندو دورود
گفتنی است؛ در پایان هفته هشتم این رقابت‌ها تیم بیمه رازی بدون باخت و با کسب 55 امتیاز همچنان به صدرنشینی خود تداوم بخشید، تیم لوازم خانگی کن نیز با یک امتیاز کمتر در جایگاه دوم قرار گرفت و تیم لوازم ورزشی کوروش توانست با یک پله صعود جایگاه سوم را به خود اختصاص دهد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز