خبرگزاری کار ایران

آزمون:‌ نمی‌دانم چرا طارمی هنوز در ایران بازی می‌کند/ می‌توانم او را با جهانبخش مقایسه کنم

بازیکن جوان تیم ملی کشورمان در مورد طارمی حرف‌های جالبی را به زبان آورد.

به گزارش ایلنا، سردار آزمون، مهاجم روستوف و تیم ملی فوتبال ایران در اولین مصاحبه مفصل خود با یکی از رسانه‌های روسی در مورد موضوعات مختلفی صحبت کرد.

آزمون در مورد تفاوت فرهنگ روسیه و ایران گفت: ایرانی‌ها روح بزرگی دارند و همیشه می‌خواهند احساس خود را با دیگران تقسیم کنند. فکر می‌کنم در این زمینه با روسیه تفاوت‌هایی دارد. در روسیه اگر مرم خوشحال هم باشند نمی‌خواهند آن را با دیگران قسمت کنند. در ایران افراد به صورت 10 تا 20 نفره با هم به شادی می‌پردازند و حتی تمام اعضای یک خانواده. این اتفاق را من اینجا هرگز ندیدم و شاید هم اشتباه می‌کنم.

آزمون در مورد دیگر بازیکن ایرانی روستوف، سعید عزت‌اللهی گفت:‌ ما دوستان بسیار خوبی برای هم هستیم. به صورت واقعی می‌توانم بگویم که سعید برادر کوچک من است. او بازیکن جوانی است و به کار زیادی نیاز دارد. اغلب این مسئله را به سعید می‌گویم و می‌خواهم به او کمک کنم.

بازیکن ملی‌پوش کشورمان در مورد مهدی طارمی گفت:‌ او انسان و بازیکن خوبی است، اما نمی‌دانم چرا هنوز در ایران بازی می‌کند. می‌خواهم طارمی قدرت خود را در فوتبال اروپا نشان دهد. البته او هنوز این شانس را دارد، زیرا فقط 24 ساله است و می‌توانم او را با علیرضا جهانبخش مقایسه کنم.

آزمون در مورد پیشنهادش از باشگاه‌های معتبر دنیا اظهار کرد:  هیچ پیشنهادی ندارم. اگر پیشنهادی باشد بررسی می‌کنم. حالا این پیشنهاد می‌خواهد از لیورپول باشد یا هر تیم دیگری.

 

 

کد خبر : ۴۳۳۴۴۲