خبرگزاری کار ایران

آب‌های آرام قهرمانی بانوان کشور

تهران در بخش جوانان و بزرگسالان قهرمان شد

در پایان مسابقات آب‌های آرام قهرمانی بانوان کشور تیم تهران در رده سنی بزرگسالان و جوانان به عنوان قهرمانی دست یافت.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون قایقرانی، مسابقات فینال مسافت 200 متر در روز پایانی رقابت های قهرمانی کشور آب‌های آرام بانوان برگزار شد.

در کایاک یکنفره 200 متر بزرگسالان هدیه کاظمی از هرمزگان، مائده طهماسبی از تهران و گلناز غضنفریان از مازندران مقام های اول تا سوم را بدست آوردند. در کانوی یکنفره 200 متر جوانان زیبا سماک حرفه از گیلان مدال طلا، پرستو مهنما از آذربایجان شرقی مدال نقره و فاطیما کاظمی از تهران مدال برنز کسب کردند.

در کایاک یکنفره 200 متر جوانان الناز شفیعیان از گیلان مقام اول، راسپینا قوی دل از تهران مقام دوم و ماندانا میرزاده از کرمانشاه مقام سوم را بدست آوردند.

در کانوی یکنفره 200 متر بزرگسالان هیوا افضلی از کرمانشاه، آتنا رئوفی از گیلان و مهسا کهنسال از خوزستان صاحب مدال شدند.

در کایاک دونفره 200 متر بزرگسالان هدیه کاظمی و سارا کاظمی از هرمزگان اول، مونا ابراهیمی و مائده طهماسبی از تهران دوم و هستی قپانوری و افسانه سپهری از کرمانشاه سوم شدند.

در کانوی دونفره 200 متر جوانان پریسا محمدزاده و نگین خدمتگذار از گیلان، فاطیما کاظمی و صبا سینایی از تهران و پرستو مهنما و سحر عشایری از آذربایجان شرقی مقام اول تا سوم را بدست آوردند.

در کایاک دونفره 200 متر جوانان راسپینا قوی دل و ساغر خاقانی از تهران مقام اول، ماندانا میرزاده و سما یاسمی از کرمانشاه مقام دوم و نرجس کارگرپور و نازنین الهیاری از گیلان مقام سوم را بدست آوردند.

در کانوی دونفره 200 متر بزرگسالان نادیا تالانک و هیوا افضلی از کرمانشاه اول، آتنا رئوفی و نسترن شفیع زاده از گیلان دوم و مریم شورگشتی و زهرا مطهری از تهران سوم شدند.

در کایاک چهارنفره 200 متر بزرگسالان تیم تهران با ترکیب مائده طهماسبی، سمن سلطانی، صدف مقدم پور و مائده شورگشتی مدال طلا، تیم هرمزگان با ترکیب کیانا کمال زاده، هما نجیبی، فاطمه احمدی و ستاره شریفی مدال نقره و تیم مازندران با ترکیب مریم رمضان خواه، روژا درویش، سمین سعیدپور و مریم منفرد مدال برنز بدست آورند.

در کایاک چهارنفره 200 متر جوانان تیم تهران با ترکیب پدیده پهلوان زاده، سارا حسینی، ساقی خاقانی و ساجده تبریزی مقام اول، تیم گیلان با ترکیب الناز شفیعیان، نرجس کارگرپور، نازنین الهیاری سوگند جعفرزاده مقام دوم و تیم تهران توابع با ترکیب پانیز عیوضی، نازنین فرزانه، ساناز همت زاده و سوگند جعفرزاده مقام سوم را از آن خود کردند.

تیم تهران در بخش جوانان و بزرگسالان قهرمان شد

پس از رقابت قایقرانان در 41 مسابقه از 26 ماده در رده‌های سنی جوانان و بزرگسالان چهره تیم‌های برتر مسابقات قهرمانی کشور مشخص شد.

بر این اساس در رده سنی بزرگسالان تیم تهران با 196 امتیاز به عنوان قهرمانی دست پیدا کرد، هرمزگان با 181 امتیاز در رده دوم قرار گرفت و همدان با 155 امتیاز سوم شد.

در رده سنی جوانان تیم تهران با 205 امتیاز عنوان قهرمانی را از آن خود کرد، گیلان با 201 امتیاز دوم شد و تهران توابع با 176 امتیاز در جایگاه سوم قرار گرفت.

بر این اساس رقابت های قهرمانی کشور آبهای آرام بانوان در دریاچه آزادی به پایان رسید.

 

کد خبر : ۴۲۵۷۰۵