خبرگزاری کار ایران

در آغاز یازدهمین مرحله اردوی آمادگی؛

تیم ملی قایقرانی آب‌های آرام مردان به آب می‌زند

یازدهمین مرحله اردوی تدارکاتی تیم ملی آب‌های آرام مردان در بخش کایاک و کانو از فردا 26 مهرماه به میزبانی دریاچه آزادی برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون قایقرانی، 13 قایقران در بخش کایاک و 8 قایقران در بخش کانو به دور جدید تمرینات تیم ملی آب‌های آرام مردان دعوت شدند تا تمرینات خود را از فردا 26 مهرماه در قالب یازدهمین مرحله اردوی آمادگی در دریاچه آزادی آغاز کنند.
این مرحله از اردو تا 16 آبان ماه ادامه پیدا خواهد کرد.
ایرج اقلیمی سرمربی کایاک، انوش عباسی، مربی کایاک و الیاس اقلیمی، سرمربی کانوکانادایی اعضای کادر فنی تیم ملی آبهای آرام کشورمان هستند.
در بخش کایاک فرزین اسدی از مازندران، احمدرضا طالبیان از اصفهان، پیمان قویدل، امیرحسین غریب، علی آقامیرزایی، جواد مومنی و صادق زمانی از گیلان، بابک دربان و علیرضا محمدی از تهران، محمدطاهر حسینی افشار و هادی جعفری از کرمانشاه، امید احمدی از زنجان و مجید جواهری از خراسان رضوی به اردو دعوت شدند.
در بخش کانوکانادایی نیز شاهو ناصری از کردستان، عادل مجللی از گلستان، دامون صادقی، معراج محمدزاده و کیا اسکندانی از تهران، علی اجاقی از کرمانشاه، سهیل نوروزنژاد از گیلان و نبی رضایی از مازندران نفرات دعوت شده به اردو هستند.
.

کد خبر : ۴۱۹۵۲۵