خبرگزاری کار ایران

سعداوی: تیم فولاد به انسجام مطلوب رسیده است/ امیدواریم بتوانیم شرایط به وجود آمده را حفظ کنیم

سرمربی فولاد خوزستان معتقد است نیروهای جوان و جدید تیمش به انسجام لازم برای رقابت‌ها رسیده‌اند.

نعیم سعداوی، سرمربی فولاد خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا، در خصوص تیم فولاد خوزستان و آخرین وضعیت این تیم گفت: ما تیم جدیدی هستیم. مهره‌های جوان بسیاری را در اختیار داریم. هر تیم جدیدی که شکل می‌گیرد برای بهدست آوردن شرایط خوب و مطلوب نیازمند زمان است. باید شرایط خوبی بین بازیکنان و کادر فنی ایجاد شود. ما در ابتدای فصل آنطور که باید نتوانستیم یک تیم کامل را داشته باشیم. اما با گذشت هشت هفته شناخت ما از یکدیگر بیشتر شد. تمرینات بسیار خوبی را پشت سر گذاشتیم.

وی ادامه داد: بچه‌های تیم با انگیزه و انرژی بالایی در تمرینات حضور پیدا می‌کنند. تمام آنچه را که مد نظر کادر فنی است پیاده می‌کنند. خوشبختانه با حمایت‌های کادر مدیریتی باشگاه و مردم توانستیم تیم را به آن انسجام لازم برسانیم. در چند هفته اخیر توانستیم ساختار اصلی تیم را ببندیم. کار سخت ما تازه شروع شده است. از نظر من هنوز اتفاق خاصی برای تیم ما نیفتاده است. با توجه به انگیزه بچه‌های تیم احساس می‌کنیم روزهای خوبی در انتظار ما است. تیم ما باید برای ادامه راه سخت و بازی‌های فشرده‌تر آماده شود.

سعداوی  خصوص دروازه‌بانان این تیم افزود: ما خوشبختانه سه دروازه‌بان خیلی خوب داریم. وحید طالب‌لو و مهرداد طهماسبی از دروازه‌بانان خیلی خوب و باتجربه تیم ما هستند و در کنار این دو، احسان مرادیان، دروازه‌بان جوان و آینده‌دار را در اختیار داریم که در آینده حرف‌های بسیاری را برای گفتن خواهد داشت. تشخیص اینکه کدام دروازه‌بان در درون دروازه قرار بگیرد بر عهده کادر فنی است. ساختار دفاعی‌مان نسبت به گذشته بهتر شده است. باید سعی کنیم تا آنجا که امکان دارد حداقل فرصت را در اختیار رقیب بگذاریم. امیدوارم بتوانیم این روند را حفظ کنیم.

وی در خصوص استفاده از نیروهای بومی در این تیم نیز گفت: تشخیص مدیریت باشگاه بود که امسال تیم با حداقل هزینه و نیروهای جوان و بومی بسته شود اما در فوتبال حرفه‌ای بومی و غیربومی ندارد. 

 

 

کد خبر : ۴۱۹۳۵۶