خبرگزاری کار ایران

مسئولان به فکر استانداردهای لازم برای برگزاری مسابقات باشند

سعداوی: زمین بازی در تبریز استانداردهای لازم را نداشت/ نگران مصدوم شدن بازیکنانم بودم

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان از مسئولان برگزارکننده مسابقات جام حذفی به شدت انتقاد کرد و شرایط بازی در تبریز را نامناسب خواند.

نعیم سعداوی، سرمربی فولاد خوزستان پس از دیدار تیمش مقابل عقاب تبریز در جام حذفی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا گفت: شش روز قبل از بازی با عقاب تبریز، زمین مشخص نبود و پس از مشخص شدن به ما اعلام کردند باید در چمن مصنوعی بازی کنید. این زمین علاوه بر اینکه میزان آسیب‌دیدگی در میان بازیکنان را بالا می‌‌برد، از استانداردهای لازم نیز برخوردار نبود. عرض زمین نسبت به دروازه‌ها متفاوت بود. یک قسمت کوچکتر و قسمت دیگر بزرگتر بود. نیمکت ذخیره‌ها به گونه‌ای بود که آفتاب به صورت مستقیم می‌تابید و به شدت اذیت می‌کرد. رختکن هم استانداردهای لازم را نداشت.

وی ادامه داد: سازمان لیگ و فدراسیون وقتی تصمیم به برگزاری مسابقه‌ای می‌گیرند استاندارهای لازم را برای آن بازی در نظر بگیرند تا بازیکنان ما که در لیگ برتر بازی می‌کنند، آسیب نبینند. باشگاه فولاد خوزستان زمین برای بازی پیدا کرد و حتی حاضر شدیم هزینه‌ها را شخصا پرداخت کنیم اما اصرار داشتند در همین زمین، بازی برگزار شود.

سعداوی با بیان اینکه آذربایجان غربی باید زمین‌های استاندارد داشته باشد، بیان داشت: چطور ممکن است با وجود داشتن سه تیم در لیگ برتر، این استان یک چمن طبیعی برای برگزاری بازی‌ها نداشته باشد. بهتر است مسئولان مربوطه در برنامه‌ریزی‌های آینده تمام این مسائل را در نظر بگیرند تا مشکل خاصی به وجود نیاید.

سرمربی فولاد خوزستان در خصوص این بازی گفت: با هر مشکلی که بود این بازی برگزار شد. بازی کاملا یکطرفه بود. تیم عقاب به شدت دفاع می‌کرد. با توجه به فشردگی تیم، به دنبال پیدا کردن روزنه‌ای بودیم که بتوانیم به گل برسیم.

سعداوی در خصوص داوری گفت: در مورد داوری، قضاوت با کارشناسان است. در چند صحنه به نظر می‌رسید باید برای تیم ما پنالتی گرفته می‌شد اما این اتفاق نیفتاد.

وی در خصوص مصدومان تیم فولاد گفت: در این بازی عبدالله کرمی و مهرداد جماعتی را به دلیل مصدومیت در اختیار نداشتیم و این دو بازیکن فعلا زیر نظر پزشک تیم هستند و اکبر ایمانی را نیز به دلیل مصدومیت طولانی مدت در اختیار نداریم.

 

کد خبر : ۴۱۵۸۸۰