خبرگزاری کار ایران

علی چینی: حسینی اعتراضی به نیمکت‌نشینی نداشت

مربی استقلال معتقد است ریسک در جام حذفی خطرناک است و استقلال با تمام قوا در این مسابقات شرکت می‌کند.

علی چینی، مربی تیم استقلال در خصوص بازی این تیم مقابل ملوان نوین به خبرنگار ورزشی ایلنا گفت: به دلیل اینکه جام حذفی بهترین و آسان‌ترین راه برای رسیدن به سهمیه آسیا است، از همان مسابقه اول تصمیم گرفته شد که با تمام قوا مقابل حریفان قرار بگیریم. تیم ملوان نوین نیز یک تیم بسیار خوب و با انگیزه بود که توانست خیلی خوب در برابر تیم ما مقاومت کند.

مربی استقلال در پاسخ به این سوال که چرا در این بازی به بازیکنان جوان‌تر اعتماد نشد، گفت: تجربه نشان داده است که ریسک در جام حذفی خطرناک است و امکان باخت از تیم‌های ضعیف‌تر وجود دارد. شما  دو روز قبل دیدید که پرسپولیس با هرچه که در توان داشت به میدان رفت و در نهایت مقابل تیم دسته دومی شکست خورد.

چینی در ادامه ضمن تکذیب ناراحتی سید حسین حسینی از بازی نکردن در بازی دیروز گفت: حسینی یکی از بازیکنان با شخصیت و فهمیده استقلال است و به تصمیم کادرفنی احترام می‌گذارد. دیروز هم هیچ‌گونه اعتراضی به بازی نکردن خود نداشت. استقلال تا پایان مسابقات چیزی حدود 30 مسابقه دیگر پیش رو دارد و کادر فنی با علم به این موضوع در خصوص بازی کردن و یا بازی نکردن بازیکنان تصمیم می‌گیرد.

مربی سابق نفت در پایان با اشاره به تجمع امروز کادرفنی و بازیکنان فصل پیش نفت تهران مقابل وزارت نفت برای وصول طلب فصل گذشته خود گفت: وقتی پیگیری‌های ما از طریق فدراسیون فوتبال به نتیجه نرسید تصمیم گرفتیم به وزارت نفت برویم و از وزیر نفت درخواست کنیم مشکلات ما را حل کند. بازیکنان و کادر فنی فصل گذشته نفت حدود 14 ماه است که از این باشگاه پولی دریافت نکرده‌اند و شرمنده خانواده خود شده‌اند. تیم نفت در آن زمان متعلق به وزارت نفت بوده است و این مجموعه باید پاسخگوی مشکلات ما باشد.

 

کد خبر : ۴۱۵۸۳۳