خبرگزاری کار ایران

چینی: اولویت کادر فنی بازی ماشین سازی است نه دربی/ تعطیلی لیگ به نفع استقلال بود

مربی استقلال گفت: اولویت کادر فنی کسب نتیجه مقابل ماشین‌سازی است و بعد از این بازی به دربی فکر می‌کنیم.

علی چینی، مربی تیم استقلال، در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا، در خصوص آمادگی این تیم برای بازی با ماشین سازی تبریز گفت: با توجه به تعطیلات لیگ و تمریناتی که به طور جدی و منظم انجام شد، بازیکنان از نظر فنی و بدنی در شرایط ایده آل قرار دارند.

وی درباره تعطیلات و وقفه‌ای که بین مسابقات لیگ برتر ایجاد شد گفت: این تعطیلات فرصت خوبی برای کادر فنی بود تا نقاط ضعف تیم را به طور کامل بررسی کند. با بازیکنان خوبی که جذب کردیم و با تمرینات منظم و برنامه‌ریزی دقیق، تا حد زیادی توانستیم نقاط ضعف تیم را برطرف کنیم. با توجه به زمانی که در اختیار داشتیم از نظر بدنی به هدفی که از پیش معین شده بود رسیده‌ایم و امیدواریم با شروع لیگ به نتایج مطلوبی برسیم.

چینی در پاسخ به اینکه بازی هفته آینده با پرسپولیس چه تاثیری در بازی فردا می‌گذارد گفت: سیاست منصوریان و کادر فنی استقلال هدف‌گذاری و برنامه ریزی برای هر بازی است. در روزهای گذشته تمرکز کادر فنی بر روی بازی با ماشین سازی و شکست این تیم بود و از فردای بازی با ماشین سازی، برنامه ریزی برای دربی شروع می‌شود.

دستیار منصوریان درباره میزان آمادگی بازیکنان ملی پوش گفت: بازیکنان ملی‌پوش در تمرینات تیم ملی فشار‌های لازم بدنی را تحمل می‌کنند. از نظر تاکتیکی هم با توجه به تمرینات خوبی که در اردوهای تیم ملی انجام می‌دهند، سطح بالایی از تاکتیک پذیری می‌رسند. با این وجود ابراهیمی و  غفوری برای بازی فردا و ادامه لیگ مشکلی ندارند و با تجارب خود به تیم کمک می‌کنند.

 

 

کد خبر : ۴۰۹۵۵۵