خبرگزاری کار ایران

هفته پنجم لیگ برتر

تلاش استقلال برای فرار از قعرنشینی/ منصوریان طعم برد را می‌چشد؟

پس از یک ماه تعطیلی، هفته پنجم لیگ برتر در حالی فردا به پایان می‌رسد که تیم استقلال تهران میزبان ماشین‌سازی تبریز خواهد بود.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، این دیدار آخرین شانس استقلال برای فرار از قعرنشینی قبل از شروع دربی خواهد بود، چرا که برد در این دیدار می‌تواند انگیزه مضاعفی به بازیکنان استقلال بدهد. استقلالی که با حضور منصوریان نتوانست به نتایج دلخواهش برسد و  تنها توانست دو پیروزی در بازی دوستانه به دست بیاورد.

استقلال توانست در دو بازی دوستانه طی یک ماه تعطیلی لیگ برتر در مقابل صبای قم و راه آهن تهران  به پیروزی دست پیدا کند، پیروزی‌هایی که هواداران و علیرضا منصوریان را به احیا استقلال امیدوار کرد.

از طرفی دیگر تیم ماشین‌سازی تبریز پس از گذشت 4 هفته نتایج خوبی گرفته و با ٥ امتیاز در رده دهم جدول قرار دارد، تیمی به دور از حاشیه که حتی جدا شدن سعید دقیقی و جلال رافخایی نیز این تیم را وارد حاشیه نکرد.  

 حضور پیام صادقیان به عنوان بازیکن سابق پرسپولیس در مقابل استقلال این بار با پیراهن ماشین‌سازی نیز از موارد جالب در این دیدار خواهد بود.

از نکات قابل توجه در این دیدار، بازی تیموریان بازیکن سابق استقلال این‌بار برای ماشین سازی است و در مقابل امید ابراهیمی که برای استقلال به میدان خواهد رفت و تقابل این دو بازیکن ملی‌پوش را می‌توان از جذابیت های این دیدار برشمرد. دو بازیکنی که در بین هواداران استقلال محبوب هستند.

باید دید در این دیدار استقلال میتواند برای تقویت روحیه خود از پس ماشین سازی سخت کوش بربیاید؟ هر چند نتیجه ژ این دیدار غیرقابل پیش‌بینی است.

 

 

کد خبر : ۴۰۹۴۷۰