خبرگزاری کار ایران

علیرضا لرستانی در گفت‌وگو با ایلنا:

قرارداد شورای فنی کشتی فرنگی به اتمام رسیده است/باید منتظر گزینه‌های جانشینی بنا از سوی فدراسیون باشیم

لرستانی می‌گوید: باید منتظر نظر فدراسیون در مورد اعضای جدید شورای فنی و گزینه‌های جانشینی محمد بنا باشیم و بعد از آن در مورد آینده کشتی فرنگی صحبت کنیم.

علیرضا لرستانی، عضو پیشین شورای فنی کشتی فرنگی در خصوص تحولات بعد از المپیک ریو در کشتی فرنگی، به خبرنگار ورزشی ایلنا می‌گوید: به دلیل اینکه قرارداد ما به عنوان عضو شورای فنی کشتی فرنگی تا المپیک ریو ادامه داشت، نمی‌توانم در خصوص انتخاب جانشین محمد بنا چیزی بگویم زیرا اکنون در این سمت نیستم و هرچه بگویم نظر شخصی من خواهد بود.

او ادامه می‌دهد: در مورد تشکیل جلسه شورای فنی و انتخاب اعضای جدید شورای فنی کشتی فرنگی باید منتظر اعلام فدراسیون کشتی باشیم پس از آن می‌توان در مورد آینده کشتی فرنگی صحبت کرد. اکنون اگر چیزی بگویم ممکن است با ورود افراد جدید همه چیز تغییر کند.

لرستانی در خصوص اسامی اعلام شده برای جانشینی محمد بنا می‌گوید: هر کسی نظر شخصی خود را اعلام می‌کند و از برخی افراد نام می‌برند. در این مورد هم باید منتظر گزینه‌هایی باشیم که از سوی فدراسیون برای جانشینی محمد بنا اعلام می‌شود و پس از آن در این مورد بحث کنیم که چه کسی باید به عنوان سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی معرفی شود.

 

کد خبر : ۴۱۰۴۰۴