خبرگزاری کار ایران

مرفاوی: خوشحالم که 47 دقیقه 10 نفره تلاش کردیم

مرفاوی گفت: بعد از اخراج بازیکن‌مان باز هم دفاع به تیم اضافه نکردم و با همان دو مهاجم بازی کردیم و در نهایت تلاش‌مان به گل مساوی ختم شد

به گزارش ایلنا، صمد مرفاوی پس از تساوی یک بر یک مقابل ذوب آهن در نشست خبری، گفت: ذوب آهن تیمی است که شاکله اصلی اش را در یکی، دو سال اخیر حفظ کرده اما قبل از بازی هم گفتم بازی برای این تیم هم سخت خواهد بود. ما در بخش حمله و دفاع تلاش کردیم و تا دقیقه 43 و قبل از اینکه گل بخوریم بازی را کنترل کردیم. اما با وجود تأکیداتی که در جلسه فنی داشتم غافلگیر شدیم و گل خوردیم ولی دست از تلاش برنداشتیم و کار خودمان را ادامه دادیم.

وی ادامه داد: حتی بعد از اخراج بازیکن‌مان باز هم دفاع به تیم اضافه نکردم و با همان دو مهاجم بازی کردیم و در نهایت تلاش‌مان به گل مساوی ختم شد، از بازیکنانم رضایت دارم. مقابل تیم ذوب آهن خوب بازی کردیم اما روی کم‌تجربگی گل خوردیم. خوشحالم که 47 دقیقه  10 نفره تلاش کردیم و به گل رسیدیم از بازیکنانم هم تشکر می‌کنم. مطمئن هستم توانایی بازیکنان ما بیش از اینهاست و هفته به هفته بهتر خواهیم شد اگر اعتماد به نفس و خودباوری‌شان را افزایش بدهند می‌توانیم موفق‌تر شویم.

مرفاوی با اشاره به شرایط فنی بازی گفت: ذوب آهن تیمی است که دوست دارد مالکیت توپ را بیشتر در اختیار داشته باشد اما ما توپ را از آنها گرفتیم و بیشتر در کنترل داشتیم. شما دیدید که از چپ و راست به خصوص در نیمه دوم توانستیم بازی را کنترل کنیم. بزرگترین اشتباه ما این بود که در حملات کم تعداد بودیم و در محوطه هجده قدم حریف کم تعداد حاضر می‌شدیم باید این اشتباه را رفع کنیم. البته نمی‌توان همه اشکالات را یک دفعه رفع کرد. یک قسمت کار را امروز درست کرده بودیم، در نیمه اول حملات‌مان زیاد زهردار نبود اما در نیمه دوم حملاتمان زهردارتر شد.

سرمربی صبا در مورد غیبت اسلامی و رضا عنایتی گفت: کریم اسلامی بعد از بازی با پرسپولیس با ما تمرین نکرد و حتی با ما اردو هم نیامد با این حال چون باتجربه بود او را در فهرست هجده نفره قرار دادیم تا بتوانیم از تجربیاتش استفاده کنیم. در دقایقی از او استفاده کردیم. رضا عنایتی هم مصدوم شده بود و پزشک به ما توصیه کرد می‌تواند بازی کند اما در صورتی که به او فشار بیاید ممکن است مصدومیتش تشدید شود و ما از او استفاده نکردیم.

وی در مورد وضعیت میلاد ابطحی گفت: ما این بازیکن را از راه‌آهن گرفتیم 4 هفته در این تیم بازی کرد و در یک بازی کاپیتان هم بود، بدنش در شرایط مسابقه قرار دارد اما هنوز با تیم به طور کامل هماهنگ نشده است. من تمام تلاشم این است که نظم و انضباط تیمی را حفظ کنم. من بازیکنی داشتم که ممکن بود در فهرست 18 نفره باشد و به دردم بخورد اما روی اصولم پا نگذاشتم. خوشحالم که داود بهادری و سیدمهدی اسلامی هم امروز بازی کردند. ما 7 بازیکن تیم امید هم در فهرست داریم که اگر شرایط مناسب باشد از آنها استفاده خواهیم کرد. ابایی ندارم که از بازیکنان امید استفاده کنم هر کسی خوب باشد به او بازی می‌دهم، بازیکن جوان می‌تواند عصای دست تیم باشد. ممکن است در هفته پنجم یا هشتم یا دهم عصای دست تیم شود.

سرمربی صبا در مورد گل تیم صبا، گفت: در رابطه با گل نمی‌توانم اظهارنظر دقیقی بکنم زیرا فاصله من تا کرنر زیاد بود پس نمی‌توانم قاطع صحبت کنم اما کارشناسان می‌توانند با بازبینی فیلم نظر بدهند و اگر بر اساس سند اثبات شد که داور اشتباه کرده کمیته داوران باید معذرت‌خواهی کند.

مرفاوی در مورد اخراج ساکت الهامی دستیارش گفت: او بعد از گل خوشحالی کرد نمی‌دانم چرا داور با او برخورد کرد شاید ذهنیت‌ها بد است باید این ذهنیت‌های بد پاک شود. او فقط خوشحالی کرد.

وی در مورد استفاده از قاسم دهنوی در هافبک گفت: او قرار بود دفاع راست باشد اما چون در خط هافبک کارمان لنگ شد از او استفاده کردیم.

 

کد خبر : ۴۰۹۸۱۰