خبرگزاری کار ایران

با منصوریان موافقم؛

مرفاوی: روی اتفاق گل خوردیم / چاره‌ای جز سازش با برنامه‌های لیگ نداریم

asdasd
کد خبر : ۲۵۱۴۸۲

من هم موافق حرف‌های منصوریان هستم. نگران لیگ برتر هستیم و خواستار یک فوتبال پاک در مستطیل سبز، تا خدای ناکرده برخی عوامل نتوانند فوتبال پاک ما را زیر سؤال ببرد.

سرمربی پیکان معتقد است تیم‌اش در جریان بازی مقابل نفت بازی را دراختیار داشت اما روی یک اتفاق گل خورد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، عبدالصمد مرفاوی پس از تساوی پیکان برابر نفت گفت: ما سوار بر بازی بودیم اما روی یک اتفاق گل خوردیم و آن گل باعثشد ما غافلگیر شویم. نیمه دوم موفق شدیم دوباره بازی را در دست گیریم و گل خورده را جبران کنیم.

مرفاوی با اشاره به دیدار گذشته این تیم برابر استقلال، اظهار کرد: البته ما زمانی برای ریکاوری بازیکنانمان نداشتیم. بعد از بازی با استقلال زمانی کمی داشتیم تا بازیکنانمان در شرایط مسابقه قرار گیرند ولی نسبت به بازی با استقلال خیلی بهتر بودیم.

وی با ابراز رضایت از نمایش شاگردانش، افزود: چاره‌ای نداریم جز اینکه با این برنامگی‌های لیگ بسازیم. در ۱۲ روز ۳ بازی انجام دادیم و از حالا باید برای بازی بعد در ۱۷ اسفند آماده شویم و این شرایط تنها برای تیم پیکان است که در ۱۲ روز ۳ بازی انجام دهد و تا بازی بعد به یک وقفه بلندمدت بخورد.

مرفاوی درباره اعتراض علیرضا منصوریان به مهدی تاج گفت: من هم موافق حرف‌های منصوریان هستم. نگران لیگ برتر هستیم و خواستار یک فوتبال پاک در مستطیل سبز، تا خدای ناکرده برخی عوامل نتوانند فوتبال پاک ما را زیر سؤال ببرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز