خبرگزاری کار ایران

امیدوارم شاهد فوتبال پاکی باشیم

مرفاوی: نه راه می‌دهیم، نه بازیکنان حریف را می‌خریم/ مستحق باخت نبودیم

سرمربی تیم فوتبال پیکان نسبت به حضور رئیس کمیته اخلاق در دیدار این تیم مقابل راه‌آهن اعتراض کرد.

به گزارش ایلنا، صمد مرفاوی پس از شکست مقابل راه‌آهن در نشست خبری اظهار داشت: بازی خوبی در نیمه‌اول و نیمه دوم به نمایش گذاشتیم. همچنین موقعیت‌های‌ زیادی از دست دادیم ولی مستحق باخت نبودیم.

وی افزود: اعتراض بازیکنان و نیمکت‌ راه‌آهن باعث شد داور بازی را برگرداند. در گل اول مهاجم راه‌آهن در آفساید بود و در گل دوم فکر نمی‌کنم پنالتی درست بود. خواهش من از مسئولان این است به مسائل این بازی به ویژه داوری‌ و جنجال‌های راه‌آهنی‌ها در جریان بازی ورود کنند. واقعا نمی‌دانم چه بگویم. این همه تلاش می‌کنیم و زحمت می‌کشیم اما باید شاهد چنین اتفاقاتی باشیم. شاید ما اشتباه می‌کنیم و راه را غلط می‌رویم.

وی درباره هفته پایانی لیگ برتر نیز گفت: امیدوارم در هفته‌پایانی شاهد فوتبالی پاک باشیم و تیمی با ذخیره‌های خود به شهرستان نرود تا ببازد و هیچ تیمی به بازیکنان اصلی خود استراحت ندهد.

مرفاوی در پایان گفت: خوشبختانه آن‌قدر کمیته‌های مختلف در فدراسیون فوتبال زیاد شده‌اند که امیدوارم به مسائل این بازی ورود کنند. نمی‌دانم وظیفه کمیته‌اخلاق است یا کمیته دیگر. در بازی پیکان با صبا رئیس کمیته اخلاق می‌گوید خودم می‌خواهم در ورزشگاه حضور پیدا کنم. مگر ما مثل آنهایی که بازیکنان دیگر را می‌خرند هستیم یا تیمی هستیم که راه بدهیم. بهتر است آقایان به جای ورود به چنین بازی‌هایی، جاهای دیگر را درست کنند و بر هفته پایانی لیگ برتر نظارت درست و حسابی داشته باشند.

کد خبر : ۲۷۶۳۱۴