خبرگزاری کار ایران

صدای خرد شدن استخوان‌های منافع تیم ملی در فاصله ۶۰ روز مانده به بازی قطر

asdasd
کد خبر : ۳۸۵۸۷۳

بخش رسانه‌ای تیم ملی فوتبال در مطلبی اشاره کرد که در فاصله ۶۰ روز مانده به اولین بازی در انتخابی جام جهانی، صدای خرد شدن استخوان‌های منافع این تیم به گوش می‌رسد.

به گزارش ایلنا، بخش رسانه‌ای تیم ملی فوتبال کشورمان در مطلبی در خصوص برخی حواشی اخیر واکنش نشان داد.

در این مطلب آمده است:

«شصت روز دیگر تیم ملی فوتبال ایران برای حضور در رقابت‌های انتخابی جام جهانی استارت می‌زند؛ رقابت‌هایی که سرنوشت فوتبال ایران را برای چهار سال آینده رقم خواهد زد، اما با شرایطی که به وجود آمده و اظهار نظرهای بعضاً بی‌ربطی که انجام می‌گیرد، صدای خرد شدن استخوان‌های منافع ملی به خوبی به گوش می‌رسد.

یکی با توهم توطئه هر آنچه در فوتبال ایران اتفاق می‌افتد را به تیم ملی ربط می‌دهد و دیگری که دستش از پست‌های مدیریتی خالی مانده سعی می‌کند با اظهار نظرهای عجیب و به دور از واقعیت و حتی خنده‌دار همچنان در رسانه‌ها روی بورس باشد. سر جمع این اتفاق‌ها، شرایطی را رقم می‌زند که این روزها می‌بینیم و آن هم بی‌توجهی محض به تیم ملی و سرنوشت آن است؛ تیمی که قرار است دقیقاً دو ماه دیگر برابر قطر به میدان برود. آیا واقعاً در فوتبال قطر هم چنین اوضاعی حاکم است؟ جواب حتما منفی است. آنها در تمامی اجزای خود، از بالا تا ذیل خود را برای کمک به تیم ملی‌شان برای بازی 11 شهریور آماده کرده‌اند. برای آنها حتما سرنوشت تیم ملی قطر مهم است. برای ما هم مهم است، اما تا دیر نشده باید فکری کرد؛ فکری به حال تیم ملی؛ فکری به سرنوشت تیمی که باید حمایت هشتاد میلیون ایرانی را پشت سرش ببیند.»

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز