خبرگزاری کار ایران

تیم کی‌روش دلچسب بازی نمی‌کند؛

نوازی: شیوه دفاعی برای تیم ملی مشکل‌ساز می‌شود / امارات از قطر و بحرین بهتر است

asdasd
کد خبر : ۲۴۳۱۶۲

صددرصد امارات از بحرین و قطر شرایط بهتری دارد و روان‌تر بازی می‌کند و هماهنگی خوبی دارد و می‌تواند بازی سختی برای ما باشد. ما در اکثر مواقع امارات را برده‌ایم اما این بازی فرق می‌کند

هافبک سابق تیم ملی فوتبال کشورمان معتقد است که نمایش تیم ملی مقابل قطر دلچسب‌ و تماشاگرپسند نبوده است و با روش و سیستم دفاعی نمی‌توان در مسابقات سطح بالایی مثل جام ملت‌های آسیا موفق شد.

گفت و گوی محمد نوازی با خبرنگار ایلنا را در زیر می‌خوانید:

* بازی‌های تیم ملی در جام ملت‌های آسیا را تاکنون دیده‌اید؟
بازی با بحرین شروع خوبی برای ما بود، چون در تورنمنت‌ بزرگی مثل جام ملت‌های آسیا بازی‌ اول همیشه مهم است. بچه‌ها در بازی اول خیلی خوب بازی کردند و تلاش خوبی داشتند، اما جلوی قطر با همان روش بازی اول کار کردیم و نسبت به بازی با بحرین ضعیف‌تر بودیم. شاید کادر فنی اینطوری تشخیص داده باشند، اما در مجموع خوب بود. امیدوارم امارات را ببریم و به عنوان سر گروه صعود کنیم تا در مرحله بعد شرایط بهتری داشته باشیم.

* عده‌ای اعتقاد دارند امارات بهتر از بحرین و قطر است. در این رابطه چه نظری دارید؟
صد در صد امارات از بحرین و قطر شرایط بهتری دارد و روان‌تر بازی می‌کند و هماهنگی خوبی دارد و می‌تواند بازی سختی برای ما باشد. ما در اکثر مواقع امارات را برده‌ایم، اما این بازی فرق می‌کند و بچه‌ها اگر تلاش کنند می‌توانیم نتیجه بگیریم. در بازی اول پورعلی گنجی، حاجی‌صفی، غفوری و دژاگه خوب و تاثیرگذار بودند، اما در بازی دوم آندو تلاش خیلی‌خوبی داشت و جلوی ضد حملات حریف را گرفت، ضمن اینکه دژاگه هم خوب بود. امیدوارم بچه‌ها در بازی سوم هم عملکرد خوبی داشته باشند.

* به نظر شما تیم ملی دلچسب بازی می‌کند؟
در بازی با قطر نسبت به دیدار با بحرین شرایط خیلی فرق می‌کرد و بازی با بحرین دلچسب بود. تماشاگر دوست دارد بازی هجومی ببیند و تیم ملی موقعیت‌های زیادی ایجاد کند. تیم ملی در بازی با قطر دلچسب بازی نکرد. کادر فنی باید در این رابطه نظر بدهد. به نظر من تیم ملی از شرایط خوب گذشته فاصله گرفته است.

* تیم ما با این شیوه دفاعی می‌تواند قهرمان آسیا شود؟
در مرحله اول شاید این شیوه خوب باشد و نتیجه بگیریم، اما تیم‌هایی که شیوه دفاعی دارند به خواسته خود نمی‌رسند و مشکل‌ساز می‌شود.

* تیم ما در این مسابقات شانس قهرمانی دارد؟
اگر واقعا تلاش کنیم شانس قهرمانی داریم. کدام تیم از ایران بهتر است تا قهرمان شود؟ ما سابقه قهرمانی در آسیا را داریم، اما در این چند ساله هیچ‌وقت برنامه خوبی نداشته‌ایم و نتوانستیم به هدف‌مان برسیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز