خبرگزاری کار ایران

پیروانی: استعفا کردم تا به تیم ملی توجه شود

مدیر تیم ملی فوتبال گفت: به کی‌روش دست یاری دادم، بنابراین رها کردنش برای من کار قشنگ و اخلاقی نبود.

به گزارش ایلنا، افشین پیروانی در نشست خبری در مورد اینکه قبلا استعفا داده بود آیا ادامه می‌دهد یا خیر، گفت: اگر استعفا دادم به این خاطر بود که با کی‌روش آمده بودم و اخلاقی هم این بود که همزمان استعفا بدهم. در واقع من قرارداد نداشتم اما تعهد داشتم و به عنوان نماینده ایران زمانی که آمدم با کی‌روش دست یاری دادم و اینکه بخواهم کار را رها کنم کار قشنگ و اخلاقی نبود.

پیروانی ادامه داد: اینکه اگر می‌خواستم وسط کار بروم قشنگ و اخلاقی نبود. برای تیم ملی شرط نگذاشتم و افتخار می‌کنم برای پرچم کشورم کار کردم. اگر استعفا دادیم به خاطر مشکلات بود. باید سه نکته را بگویم و امیدوارم به کسی برنخورد.

وی گفت: به عنوان نماینده ایران در کنار کی‌روش کار می‌کنم. اول اینکه رقبای ما مربیان بزرگی را به باشگاه‌های خود آوردند که شاید این موضوع به مربیان ما بربخورد اما بدانند الان قطر و چین بازیکنان و مربیان بزرگی را آورده‌اند. مربی مانند لیپی که نشان می‌دهد آنها سرمایه‌گذاری و برنامه‌ریزی کردند.دوم کیفیت و چمن‌های خوبی است که آنها دارند و تجربه‌ای که من دارم می‌گوید روی چمن خوب بازی را متحول می‌کند و سوم بازیکنان خارجی و بزرگ که می‌توانند در شخصیت بازیکنان بومی از همه لحاظ تاثیرگذار باشند.

مدیر تیم ملی فوتبال گفت: اگر استعفا کردم چون می‌خواستم به تیم ملی توجه شود. چون این تیم نیاز به حمایت دارد و نمی‌شود به تنهایی به جنگ رفت. پس همه باید کمک کنند از رسانه و مسئولان گرفته تا هر کسی دیگر تا دل مردم با صعود تیم ملی شاد شود.

پیروانی تاکید کرد: کی‌روش هم عنوان کرد که جام جهانی 2016 آغاز می‌شود و ما هم مثل برزیل آرژانتین و فرانسه نیستیم که از پیش انتخاب شده باشیم و یا کره و ژاپن که پیاپی به جام جهانی برویم. ما ایرانیم و یک درمیان به جام جهانی می‌رویم پس باید دست به دست هم بدهیم تا با حمایت‌ها اتفاقاتی بیفتد که به جام جهانی برویم. اگر استعفا دادم چون تیم ملی را دوست داشتم.

کد خبر : ۳۷۲۵۰۱