خبرگزاری کار ایران

دومین پیروزی فولادی‌ها در لرستان رقم خورد

تیم فولاد خوزستان در دومین دیدار از نخستین اردوی تدارکاتی خود موفق به کسب پیروزی شد.

به گزارش ایلنا و به نقل از سایت باشگاه فولاد خوزستان، شاگردان نعیم سعداوی در آخرین روز از اردوی یک هفته ای خود در شهر خوش آب و هوای بروجرد و در کمپ ورزشی نساجی مقابل تیم منتخب فوتبال لرستان قرار گرفتند و در پایان 90 دقیقه مسابقه با نتیجه سه بر یک از زمین خارج شدند.

در این دیدار زیبا و تماشایی ابتدا این تیم فوتبال منتخب لرستان بود که با تکیه بر توان بازیکنان مستعد خود در دقیقه 15 دروازه فولادمردان را گشود. البته این گل در دقیقه 35 با ارسال زیبای محمد معاوی و ضربه تمام کننده اسماعیل شریفات پاسخ داده شد تا دو تیم با نتیجه یک بر یک راهی رختکن شوند.

 

در نیمه دوم این دیدار دوستانه، فولادی ها با افزودن بر شدت حملاتشان خیلی سریع در دقیقه 49 با پاس سینا مریدی و شوت عبداله ناصری گل دوم را به ثمر رساندند.

هرکدام از دو تیم در ادامه حملاتی بر روی دروازه حریف خود تدارک دیدند تا اینکه در دقیقه 88 یکبار دیگر خوزستانی ها با حرکت ناصری و ضربه میلاد پاک پرور سرود شادی سر داده و با حساب 3 بر یک این دیدار تدارکاتی را پشت سر گذاشتند.

فولادی ها پیش از این و در اولین دیدار تدارکاتی با نتیجه 5 بر صفر مقابل تیم گهرنوین دورد به پیروزی رسیده بودند.

ترکیب تیم فولاد خوزستان:

مهرداد طهماسبی، عبداله ناصری، ایوب والی، محمد امین سعیداوی، مهرداد جماعتی، اکبر ایمانی، محمد محاوی، سینا مریدی، اسماعیل شریفات، حمید بوحمدان و احمد جبوری

همچنین سعداوی در نیمه دوم از حضور محمود مطلق زاده، میلاد بدرقه، هادی حبیبی نژاد، حسین ایزدی، صابر حردانی و مهرداد هدایتیان در ترکیب فولاد خوزستان بهره برد.

 

کد خبر : ۳۸۳۸۸۸