خبرگزاری کار ایران

مدافع بارسا در راه یوونتوس

چند رسانه‌های ایتالیایی و اسپانیایی از نزدیک شدن دفاع راست برزیلی باشگاه بارسلونا به عقد قرارداد با بانوی پیر خبر داده‌اند.

به گزارش ایلنا، رسانه‌های ایتالیایی و اسپانیایی از تلاش باشگاه یوونتوس برای عقد قراردادی دو ساله با دنی آلوز، مدافع برزیل بارسلونا خبر داده‌ و اعلام کرده‌اند که او به موجب بند خاصی که در قراردادش با بارسلونا قرار دارد، می‌تواند در پایان فصل جاری این تیم را به عنوان بازیکن آزاد ترک کند.

آلوز 33 ساله فصل گذشته در آستانه ترک بارسلونا قرار داشت اما او توانست نظر سران این باشگاه را برای تمدید دو ساله قراردادش جلب کند.

اکنون و در شرایطی که یک فصل دیگر از قرارداد آلوز با بارسلونا باقی مانده است، او طبق ادعا نشریه آس و شبکه‌های کادنا سر و اسکای‌اسپورت ایتالیا هوای ترک نیوکمپ را در سر داد. طبق اعلام این سه رسانه، در قراردادی که آلوز فصل گذشته با بارسلونا عقد کرد بند خاصی وجود دارد که به او اجازه می‌دهد پیش از تاریخ پنجم ژوئن بارسلونا را به عنوان بازیکن آزاد ترک کند و بارسلونا هم سد راه او نخواهد شد، چرا که فصل گذشته الیکس ویدال را به عنوان جانشین او از سویا خرید.

انتشار این خبر اولین بار توسط رادیو کادناسر صورت گرفت و به سرعت در رسانه‌ها پیچید و برخی منابع در باشگاه بارسلونا را وادار به تکذیب این خبر کرد.

در همین حال نشریه آس نوشته است که آلوز در مراسم جشن قهرمانی بارسلونا به مدیران و هم‌تیمی‌هایش گفته است که قصد ترک آنها را دارد. اسکای‌اسپورت ایتالیا هم نوشته است که آلوز با یوونتوس برای عقد قراردادی 3 ساله توافق کرده که دو سال آن قطعی است و در صورت تمایل باشگاه برای یک فصل دیگر تمدید می‌شود.

کد خبر : ۳۷۴۷۲۹