خبرگزاری کار ایران

دادکان، مرد همیشه منتقد

آمار می‌گوید کفاشیان از دادکان موفق‌تر بوده است

رییس سابق فدراسیون فوتبال معتقد است کفاشیان کارها را درست انجام نداده است.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، در فدراسیون فوتبالی که کفاشیان ریاست آن‌را عهده ‌دار است، همه علیه هم مصاحبه می‌کنند.دبیر علیه سرمربی تیم ملی، سرمربی علیه دبیر کل و رئیس فدراسیون علیه وزیر. این موضوع نشان می دهد که در زمان ریاست کفاشیان کارها درست انجام نشده است.

این اظهارات گوشه‌ای از انتقادات اخیر محمد دادکان است. شخصی که در مدت اخیر، تنها از سوی برخی رسانه‌ها به عنوان گزینه نشستن بر مسند ریاست فدراسیون فوتبال مطرح شده بود اما در واقعیت شانسی برای رسیدن دوباره به ساختمان سئول نداشت. دادکان بارها گفته باید شخص رئیس جمهور از من بخواهد تا من دوباره به فوتبال برگردم. در زمان ریاست او، به جز معدود موفقیت‌هایی که با تیم ملی بزرگسالان و تیم ملی فوتسال کسب کردیم، چیز دیگری ندیدیم. موفقیت‌هایی مثل: صعود به جام جهانی 2006 و قهرمانی تیم ملی فوتسال در آسیا.

اما پس از به پایان رسیدن دوره ریاست دادکان و با روی کار آمدن علی کفاشیان، افتخارات زیادی را تجربه کردیم مثل: صعود به جام‌جهانی 2014 و کسب رنکینگ اول آسیا، دو دوره قهرمانی تیم ملی فوتسال در آسیا و کسب رنکینگ پنجم جهانی و اول آسیا، قهرمانی فوتسال بانوان در آسیا، قهرمانی‌‌های آسیایی تیم‌های ملی  در رده‌های سنی مختلف و..

باید دید محمد دادکان برچه مبنایی گفته که کارها در زمان ریاست کفاشیان درست انجام نشده است؟ آیا در دوره ریاست او در فدراسیون فوتبال همه چیز سر جای خودش قرار داشت؟

به نظر می‌رسد، رئیس سابق فدراسیون فوتبال نقش تازه‌ای برای خود تعریف کرده است؛ بیرون گود بنشیند، از دست‌اندرکاران فوتبال و به خصوص فدراسیون نشین‌ها انتقاد کند و از دولتمردان بخواهد برای قرار گرفتن در تشکیلات مدیریتی فوتبال تمنای حضورش را داشته باشند.

 

کد خبر : ۳۶۱۲۰۳