خبرگزاری کار ایران

ممکن است قرارداد کارلوس تمدید شود؛

نبی: کی‌روش تا پایان قراردادش فقط به تیم ملی ایران فکر کند

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۹۱۹

قطعا برنامه‌ریزی لازم صورت می‌گیرد که در روزهای آینده کی‌روش رودروی خبرنگاران قرار گیرد. البته این(خواست) شخص کی‌روش بوده که فعلا مصاحبه نکند تا تمرکزش روی تیم ملی باشد.

سرپرست تیم ملی فوتبال در جمع خبرنگاران حاضر شد و با آنها درباره شرایط تیم ملی، قرارداد کی روش و برنامه های این تیم به نکاتی اشاره کرد.

به گزارش ایلنا، مهدی محمدنبی در جریان تمرین عصر امروز تیم ملی فوتبال در جمع خبرنگاران حاضر شد و گفت: چون امروز اولین تمرین تیم ملی بعد از صعود به جام جهانی آغاز می‌شود، قرار شد کی‌روش با هماهنگی با من با خبرنگاران صحبت نکند اما قطعا برنامه‌ریزی لازم صورت می‌گیرد که در روزهای آینده کی‌روش رودروی خبرنگاران قرار گیرد. البته این(خواست) شخص کی‌روش بوده که فعلا مصاحبه نکند تا تمرکزش روی تیم ملی باشد.

وی درباره شرایط تیم ملی نیز گفت: با توجه به اینکه اولین اردوی تیم ملی برای آمادگی با جام جهانی برگزار می‌شود، استخوان‌بندی تیمی که در مقدماتی جام جهانی حضور داشت، حفظ شده و در کنار چند بازیکن جدید به تیم ملی اضافه شده است. در این اردو روی سه بخش کار می‌کنیم. اول اینکه مراقبت پزشکی لازم از بازیکنانی که در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا حضور داشتند انجام شود، دوم بین بازیکنان هماهنگی لازم انجام شود و سوم فیلم بازی‌های تایلند برای بازیکنان آنالیز شود. در روزهای آینده لژیونرها به تیم ملی اضافه می‌شوند تا تیم ملی کامل شود.

دبیر کل فدراسیون فوتبال درباره پیشنهاد فدراسیون فوتبال ایرلندجنوبی به کی‌روش برای پذیرفتن هدایت این تیم گفت: طبیعی است که وقتی یک مربی تیمی را به جام جهانی می‌برد، پیشنهادهای متعددی داشته باشد اما تا وقتی ما به تعهداتمان در قبال کادرفنی عمل می‌کنیم آنها هم به تعهداتشان عمل می‌کنند. اتفاقا وقتی فرگوسن از منچستر رفت، این باشگاه از کی‌روش خواسته بود که هدایت این تیم را برعهده بگیرد. در آخرین صحبتی که من با کی‌روش داشتم، این نتیجه را داشت که کی‌روش تا پایان قراردادش که پس از جام جهانی است، فقط به تیم ملی فکر کند و حتی این شرایط وجود دارد که پس از جام جهانی قراردادش را تمدید کنیم.

سرپرست تیمملی فتبال بزرگسالان درباره قرارداد فدراسیون فوتبال با اسپانسر جدید و رفع مشکلات مالی تیم ملی گفت: کمیته بازاریابی فدراسیون فوتبال زحمت‌های زیادی کشید که این قرارداد ثبت شد. رقم این قرارداد ۱۵ میلیارد تومان است که در کنار سرویس ریالی خدمات دیگری هم به ما می‌دهد. اما این رقم تنها یک‌ششم منابع مالی مورد نیاز ماست و مابقی آن را باید از سایر منابع تامین کنیم.

ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز