خبرگزاری کار ایران

هدف ما صعود به جهانی روسیه است؛

کفاشیان: به پیروزی مقابل عراق امید زیادی دارم / جوانگرایی در تیم ملی هدفمند است

asdasd
کد خبر : ۲۴۴۴۲۸

نگاه کادر فنی به آینده و صعود به جام جهانی ۲۰۱۸ است، چرا که حضور نفرات جوان در ترکیب نشان می دهد کادر فنی برای تغییر نسل برنامه ریزی دارد.

رئیس فدراسیون فوتبال ایران با اشاره به اینکه امید زیادی به برتری تیم کشورمان مقابل عراق دارد، گفت: کادر فنی با ایجاد جوانگرایی در جمع بازیکنان به دنبال کسب مجوز حضور در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه است.

به گزارش ایلنا، علی کفاشیان پس از پایان مرحله گروهی جام ملت های آسیا اظهار داشت: کی روش با ترکیبی که در دیدار ایران و امارات استفاده کرد به خوبی نشان داد که می خواهد از تمام پتانسیل موجود استفاده کند.

وی افزود: خوشبختانه پیوند خوبی بین کادر فنی، بازیکنان ذخیره و اصلی وجود دارد که این مساله تاثیر زیادی در عملکرد مناسب تیم کشورمان داشته است.

رئیس فدراسیون فوتبال با تاکید بر اینکه پیروزی در دیدار با امارات حق ایران بود ادامه داد: امیدوارم در دیدار مقابل عراق نیز عملکرد خوبی داشته باشیم و به مرحله نیمه نهایی راه یابیم.

کفاشیان در ادامه با اشاره به اینکه حدود ۵۰ درصد بازیکنان تیم ملی ایران جوان هستند، گفت: نگاه کادر فنی به آینده و صعود به جام جهانی ۲۰۱۸ است، چرا که حضور نفرات جوان در ترکیب نشان می دهد کادر فنی برای تغییر نسل برنامه ریزی دارد.

کفاشیان تصریح کرد: جوانگرایی که ابتدا در رقابت های لیگ برتر و برنامه ریزی سازمان لیگ و سپس در جام ملتهای آسیا رخ داد باعثمی شود تا تیمی خوبی در جام جهانی آینده داشته باشیم.

رئیس فدراسیون فوتبال درباره حضور هواداران ایرانی در ورزشگاه های استرالیا، گفت: شرمنده این هواداران هستیم که در هر شرایطی از تیم و مملکت خود حمایت می کنند و از حضور آنان در هر سه بازی ایران برابر حریفان لذت بردیم.

کفاشیان همچنین از قضاوت مناسب گروه داوری ایرانی در جام شانزدهم تقدیر کرد و گفت: داوران ایرانی دیدار حساس ژاپن و امارات را قضاوت می کنند که برای آنها در ادامه راه آرزوی موفقیت و انجام قضاوتی درست مانند بازیهای قبل را دارم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز