خبرگزاری کار ایران

تکواندوی جام ریاست فدراسیون جهانی – آلمان

انصراف سجاد مردانی در نیمه‌نهایی/ پایان کار سجاد با نشان برنز

سجاد مردانی برای جلوگیری از تشدید آسیب‌دیدگی با صلاحدید کادرفنی از ادامه مبارزات انصراف داد تا برای شرکت در تورنمنت آزاد اسپانیا به بهبودی کامل برسد.

به گزارش ایلنا، چهارمین و آخرین روز از مسابقات جام ریاست فدراسیون جهانی(G2) در سه رده سنی نونهالان، نوجوانان و بزرگسالان به میزبانی شهر «بن» آلمان در حال برگزاری است که سجاد مردانی تکواندوکار سنگین وزن کشورمان که پس از یکدور استراحت و دو پیروزی مقابل «پیوتر هاتوسکی» از لهستان (راند طلایی) و «یوری کریچنکو» از روسیه (5 بر 4) به مرحله نیمه نهایی راه یافته بود به دلیل کشیدگی پا و جلوگیری از تشدید آسیب‌دیدگی با صلاح‌دید کادرفنی از حضور در مبارزه مرحله نیمه‌نهایی وزن 87+کیلوگرم، انصراف داد تا برای شرکت در تورنمنت آزاد اسپانیا به بهبودی کامل برسد.

بدین ترتیب سجاد مردانی در این رقابت‌ها به مدال برنز دست یافت و 7.2 امتیاز به اندوخته‌هایش در رنکینگ المپیکی اضافه کرد.

تیم ملی تکواندوی کشورمان در این مسابقات با ترکیب عاشورزاده، خدابخشی و مردانی به مصاف رقبایش رفت که موفق به کسب 2 مدال برنز (خدابخشی و مردانی) شد.

هوگوپوشان کشورمان با ترکیب فرزان عاشورزاده در وزن 63-کیلوگرم، مهدی خدابخشی در وزن 87-کیلوگرم و سجاد مردانی در وزن 87+کیلوگرم، ظهر فردا آلمان را به مقصد «مادرید» اسپانیا ترک خواهند کرد و پس از برپایی اردوی مشترک 2 روزه با تیم ملی تکواندوی اسپانیا(24 و 25فروردین‌ماه) به شهر «کاستلین» این کشور می‌روند تا در تورنمنت آزاد اسپانیا شرکت کنند.

هدایت تیم ملی تکواندو در این‌ پیکارها بر عهده بیژن مقانلو به عنوان سرمربی و مهرداد یوسفی بعنوان مربی است. همچنین غلامحسن ذوالقدری به عنوان سرپرست تیم و سعید مطوری‌نژاد بعنوان پزشک در کنار تیم حضور دارند.

مبارزات تکواندوکاران در تورنمنت آزاد اسپانیا، یکشنبه (29 فروردین‌ماه) به مدت یک روز برگزار می‌شود.

تورنمنت آزاد اسپانیا G1 است و به دارندگان مدال طلا، نقره و برنز این رقابت‌ها به ترتیب 10، 6 و 3.6 امتیاز تعلق خواهد گرفت.

کد خبر : ۳۶۰۳۸۵