خبرگزاری کار ایران

گزارش اختصاصی ایلنا از شب نخست اکران مستند"من ناصر حجازی هستم"

درباره مردی که نیست اما هست!

asdasd
کد خبر : ۳۲۹۳۹۴

اولین شب از اکران عمومی فیلم مستند "من ناصر حجازی هستم"، در سینما فلسطین در حال برگزاری است.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، بعد از مدتها بالاخره فیلم مستند "من ناصر حجازی هستم" به اکران عمومی رسید و امشب در جشنواره سینمایی حقیقت در سینما فلسطین به نمایش گذاشته شد.

اکران شب اول این فیلم با استقبال بی نظیر علاقمندان روبرو شده است، به نحوی که مدتها پیش از شروع مراسم اکران فیلم، ظرفیت سالن سینما تکمیل بود و مردم زیادی نیز به صورت ایستاده در سالن نمایش حضور دارند.

حواشی مربوط به شب اول اکران این فیلم پر سر و صدا را می توانید در زیر بخوانید:

* ظرفیت سالن تقریبا از چند ساعت پیش از شروع فیلم پر شد و استقبال خیلی خوبی از این فیلم شده بود.

* بازار سلفی انداختن با آتیلا جازی تنها پسر ناصر حجازی فقید گرم بود.

* چهره های سرشناسی همچون فرامرز ظلی، بهروز سلطانی، علی خسروی در جمع حاضران در سالن حضور داشتند.

* اغلب افراد حاضر در سینما را هواداران تیم استقلال و ناصر حجازی تشکیل می دادند.

* عوامل سازنده فیلم به همراه خانواده مرحوم ناصر حجازی نیز در محل اکران فیلم حضور داشتند.

* اولین شب اکران فیلم مصادف است با شب شصت و ششمین زادروز ناصر حجازی که به همین علت کیکی از سوی عوامل فیلم برای این مناسبت تهیه شده بود.

* امیر رفیعی تهیه کننده و مجری طرح فیلم مستند "من ناصر حجازی هستم" در مصاحبه با خبرنگاران در مورد ساخت این فیلم گفت: در شب تولد ناصر حجازی فقید خوشحالیم که یادش رو گرامی می داریم، این فیلم قرار است که در شبکه نمایش خانگی نیز به نمایش دربیایید، از خانواده حجازی آتیلا و آتوسا و همچنین همسر مرحوم ناصر حجازی واقعاً تشکر می کنم که صبر داشتند و در راه ساخت فیلم به ما کمک کردند، همچنین تشکر می کنم از دوست عزیزم سعید رمضانی داماد حجازی و نماینده خانواده حجازی که دوست و همراه من بودند در این فیلم، از همه عوامل فیلم صمیمانه تشکر می کنم، و یک تشکر ویژه از مصطفی علمی فر دوست خوبم که دفترش را در راه ساختن این فیلم در اختیار ما قرار داد.

* نیما طباطبایی کارگردان این فیلم مستند نیز در گفت و گو با خبرنگاران، راجع به این فیلم که به زندگی مرد شماره 1 فوتبال ایران در سال های گذشته می پردازد گفت: استارت ساخت این فیلم از آبان ماه سال گذشته زده شد، قبلاً نیز اقداماتی انجام داده بودیم که به نتیجه نرسیده بود، ولی با توجه به گروه خوبی که در اختیار داشتیم بالاخره موفق شدیم تا کار را شروع کنیم و خوشحال هستیم که زحماتمان به نتیجه رسید و این فیلم به مرحله نمایش عمومی رسید. امیر رفیعی، خسرو نقیبی، مهدی مهرنیا، محمد خرمی نژاد و کیخسرو کاووسی دوستانی بودند که واقعاً در راه ساخت این فیلم زحمت کشیدند و تلاش کردند. ضمن اینکه از شهاب حسینی، بهرام رادان، مهران مدیری و پرویز پرستویی هم که با ما همراه بودن تشکری ویژه می کنم.

* بعد از صحتهای طباطبایی، سعید رمضانی داماد ناصر حجازی نیز در جمع خبرنگاران گفت: از اینکه این جمعیت را اینجا می بینم بسیار خوشحالم، یک سری آدم ها وقتی نیستند هم حضورشان حس می شود و حجازی از همین دسته از افراد بود، او با انسانیت خودش درس های زیادی به همه ما آموخت.

* همچنین نیاز افشین کیا، سرمایه گذار اصلی فیلم مستند "من ناصر حجازی هستم" نیز در مورد این فیلم اظهار داشت: از امیر رفیعی تهیه کننده و مجری طرح این فیلم بسیار تشکر می کنم، او در این پروژه حتی یک روز هم خسته نشد و همواره با انرژی و مصمم کار کرد، از تمام مردم ایران که در مدت زمان سات فیلم به ما محبت داشتند تشکر می کنم، خیلی ها از ما راجع به فیلم سوال می کردند و می دانم که دو سال است که با عشق منتظر ساخته شدن این فیلم بودند، در انتها باید بگویم که این فیلم با عشق ساخته شد و امیدوارم که به دل مردم نیز بنشیند.

* آتیلا حجازی پسر ناصر حجازی فقید که در سالن حضور داشت به شدت با شعار "یادگار اسطوره یادگار اسطوره" از سوی مردمو هواداران پدرش تشویق شد.

* یادگار ناصر حجازی همچنین در مورد ساخت این مستند که به زندگی پدرش می پردازد گفت: گفتنی ها گفته شد، اما باید بگویم که حضور مردم در اینجا باعث دلگرمی ماست، خیلی ها فکر می کردند ساخت این فیلم به سرانجام نمی رسد و به اجرا در نمیاید، اما خدا رو شکر این اتفاق رخ داد، قطعاً این فیلم نیز مانند هر فیلم دیگری نواقصی دارد، خود من از دیدن این فیلم لذت بردم و دوباره و سه باره این فیلم را نگاه می کنم، شصت و ششمین زاردروز ناصر حجازی برای ما بسیار خاطره انگیز شد.

* بعد از این صحبتها فرامز ظلی بازیکن سابق تیم پرسپولیس و تیم ملی کشورمان که زمانی همبازی ناصر حجازی بود، به نمایندگی از طرف خانواده وی شمع های کیک تولد ناصر حجازی را فوت کرد و بعد از آن شعری زیبا در وصف ناصر حجازی خواند که حکایت از دلتنگی وی برای اسطوره فوتبال کشورمان داشت.

* بعد از صحبتهای فرامرز ظلی نمایش فیلم مستند "من ناصر حجازی هستم" آغاز شد.

لازم به ذکر است که " من ناصر حجازی هستم ... "  فیلمی است مستند که به بررسی زندگی بهترین دروازه بان قرن آسیا در پنج فصل با نامهای : من رویایی دارم ، آخرین مرد مقاوم ، سهراب کشی ، استقلال تا استقلال و پرواز عقاب پرداخته است. در فیلم پیرامون وقایع زندگی ناصر حجازی ،  چهره های مطرح عرصه فوتبال , هنر و ...  همراه با مردم نیز صحبت کرده اند تا دوستداران اسطوره ملی ایران بیشتر با چهره محبوب خود بواسطه تصویر آشنا شوند.

این فیلم  از آبان ماه 1392 بر اساس ایده ای ازسوی امیر رفیعی با همراهی سعید رمضانی داماد و نماینده خانواده ناصر حجازی در پروژه و سرمایه گذاری نیاز افشین کیا آغاز گردید و با تغییرات و جابجایی های صورت گرفته در نفرات تولید طی مراحل ساخت سرانجام در آذر ماه 1394 به پایان رسید .

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز