خبرگزاری کار ایران

شانس استقلال بیشتر است؛

چینی: فقط ۱۲ دقیقه در دربی بازی کردم / ناصرخان می‌گفت بازی کنی، اخراج می‌شوی!

کد خبر : ۲۲۵۴۵۷

بازی روز یکشنبه نیز مثل دیدارهای قبلی این دو تیم است. یعنی دو تیم ابتدا می‌خواهند که نبازند و بعد به فکر پیروزی هستند. این هم به دلیل استرسی است که به مجموعه دو تیم وارد می شود.

مدافع پیشین تیم فوتبال استقلال‌تهران گفت: در ۳ سالی که در استقلال بازی کردم، فقط در یک دربی حضور داشتم که آن هم تنها ۱۲ دقیقه بود.

علی چینی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا درخصوص حضور خود در دیدارهای استقلال و پرسپولیس افزود: سال ۷۸ بود که تنها دربی‌ام را تجربه می‌کردم. در آن مسابقه، دو تیم به نتیجه یک بر یک دست یافتند. در آن بازی من فقط در ۱۲ دقیقه پایانی به میدان رفتم.

وی ادامه داد: من در سال‌های ۷۶ تا ۷۹ و در زمان مربیگری مرحوم ناصر حجازی، عضو تیم استقلال بودم، اما فقط در یک دربی بازی کردم، چون ناصرخان می‌گفت تو اگر از اول در بازی باشی، اخراج می‌شوی. ناصرخان به بازیکنان ظریف و تکنیکی اعتقاد داشت.

مدافع اسبق تیم فوتبال استقلال در مورد بازی روز یکشنبه دو تیم استقلال و پرسپولیس یادآور شد: این مسابقه استرس زیادی به بازیکنان و مربیان دو تیم وارد می‌کند که این استرس به تماشاگران هم منتقل می‌شود. به نظرم، تیمی می‌تواند این دیدار را به سود خود خاتمه دهد که بر این استرس غلبه کند.

چینی تصریح کرد: بازی روز یکشنبه نیز مثل دیدارهای قبلی این دو تیم است. یعنی دو تیم ابتدا می‌خواهند که نبازند و بعد به فکر پیروزی هستند. این هم به دلیل استرسی است که به مجموعه دو تیم وارد می‌شود.

وی شانس استقلال برای پیروزی را بیشتر دانست و گفت: به عنوان یک استقلالی قدیمی، طبیعی است که دوست دارم استقلال برنده این مسابقه باشد. از سوی دیگر، باید شرایط دو تیم را نیز در نظر گرفت. استقلال با توجه به مهره‌هایی که در اختیار دارد و با توجه به موقعیت بهتری که نسبت به پرسپولیس در جدول دارد، از شانس بیشتری برای کسب ۳ امتیاز برخوردار است.

چینی در ادامه درباره همکاری خود با تیم نفت‌تهران اظهار داشت: بنده در تیم نفت در خدمت علیرضا منصوریان هستم و به او کمک می‌کنم. البته هیچ قراردادی با این تیم ندارم.

مدافع پیشین تیم استقلال، در پایان درخصوص وضعیت تیم نفت خاطرنشان کرد: نفت تیم جوانی است که شانس کسب عنوان قهرمانی لیگ برتر را دارد. ضمن این که برای لیگ قهرمانان آسیا و به ویژه بازی پلی‌آف نیز برنامه ریزی خاصی کرده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز