خبرگزاری کار ایران

در دیدارهای دوستانه رقم خورد؛

دومین تساوی شاگردان قلعه‌نویی قبل از دربی / شهرآورد اصفهانی‌ها برنده نداشت

asdasd
کد خبر : ۲۲۴۱۹۹

تیم های استقلال - سایپا و سپاهان - ذوب آهن عصر امروز در دیدارهای تدارکاتی به میدان رفتند که حاصل آن نتیجه تساوی در هر دو دیدار بود.

تیم‌های استقلال - سایپا و سپاهان - ذوب آهن عصر امروز در دیدارهای تدارکاتی به میدان رفتند که حاصل آن نتیجه تساوی در هر دو دیدار بود.

به گزارش ایلنا، آبی‌پوشان استقلال عصر امروز در کمپ ناصر حجازی به مصاف سایپا رفت و در پایان به تساوی ۱-۱ دست یافت. در این دیدار استقلال در حالی‌که ۷ بازیکن خود را به دلیل حضور در اردوی تیم ملی در اختیار نداشت به مصاف سایپایی رفت که تمام بازیکنان خود را در اختیار داشت.

سایپا در این دیدار با ترکیب حامد فلاح‌زاده، محسن ارزانی، ابراهیم شکوری، ابراهیم صادقی، وحید محمدزاده، حامد شیری، روزبه شاه‌علی‌دوست، حکیم نصاری، میلاد میداوودی، پویا نزهتی و محسن رمضانی به میدان رفت و در مقابل استقلال با ترکیبی از بازیکنان ذخیره و جوانان خود و با ترکیب داسیلوا، نوری، کریمیان، فخرالدینی، شهباززاده و خرسندنیا از تیم بزرگسالان استقلال در این مسابقه حضور دارند. سایپا این دیدار تدارکاتی را بهتر آغاز کرد و روی دو صحنه هم می‌توانست دروازه استقلال را باز کند که با بی‌دقتی توپ را به بیرون زدند.

در نیمه دوم ابتدا میلاد فخرالدینی حساب کار را برای مشکی پوشان استقلال یک بر صفر کرد که مجید ایوبی در دقیقه ۸۰ بازی را به تساوی کشاند. حنیف عمران‌زاده و آرش برهانی در این دیدار برای استقلال به میدان نرفتند. عمران‌زاده در این دیدار روی نیمکت ذخیره‌ها نشسته و دلیل آن را بیماری سرماخوردگی و آنفولانزا عنوان کرد. آرش برهانی هم جدا از سایر بازیکنان به تمرینات اختصاصی مشغول بود و خود را برای دیدار حساس آینده تیمش مقابل پرسپولیس آماده می‌کرد.

اما در دیگر دیدار تدارکاتی امروز سپاهان به مصاف ذوب آهن رفت و در دیداری پرگل مقابل حریف خود به تساوی ۲ - ۲ دست یافت. در این دیدار که در مجموعه ورزشی فردوس برگزار شد برای سپاهان محمدرضا خلعتبری در دقیقه ۲۰ و حسین پاپی در دقیقه ۳۷ گل زنی کردند. اسماعیل فرهادی در دقیقه ۳۰ و محسن مسلمان در دقیقه ۴۵ نیز موفق به باز کردن دروازه سپاهان شدند تا این دیدار در نیمه اول با تساوی به پایان برسد. در حالی که نیمه اول این دیدار پرگل بود و انتظار می‌رفت در نیمه دوم نیز دروازه تیم‌ها باز شود اما تماشاگران کم تعداد این بازی نیمه دوم کم هیجانی را شاهد بودند تا این رقابت دوستانه با تساوی ۲ بر ۲ به پایان برسد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز