خبرگزاری کار ایران

کاپیتان تراکتورسازی در گفت و گو با ایلنا:

همیشه یکی از حامیان تونی بودم/شرایط خوبی برای بازی فردا نداریم

asdasd
کد خبر : ۳۲۸۹۲۵

کاپیتان تیم تراکتورسازی اعتقاد دارد راه برون رفت از حواشی چند وقت اخیر این تیم، یکدلی تمامی هواداران است.

محمد ایرانپوریان کاپیتان تیم تراکتورسازی در گفت و گو با خبرنگار ورزش ایلنا در مورد رفتن تونی اولیویرا و حضور سرمربی جدید در این تیم گفت:

من همیشه یکی از حامیان آقای تونی بودم و  ایشان همیشه برای من بسیار عزیز هستند. همیشه دیدید که حمایت من پشت آقای تونی بود و مانند پدر و پسر با هم رفتار می کردیم. ولی الان به تصمیم باشگاه ایشان از جمع ما جدا شدند و باید به این تصمیم احترام گذاشته و از سرمربی جدید تیم حمایت کنیم.

وی ادامه داد:

همیشه گفته ام که آقای قلعه نویی و تمام مربی هایی که در تبریز کار کرده اند قابل احترام هستند. ما باید به سرمربی جدید احترام بگذاریم  و کمک کنیم که تیم شرایط بهتری داشته باشد. آنچه اهمیت دارد تیم است و نباید با ایجاد حاشیه مانع از نتیجه گیری آن شویم، امیدوارم روزهای خوبی در راه باشد و این مشکلات هرچه سریع تر به پایان برسد.

کاپیتان تراکتور خطاب به هواداران تراکتور عنوان کرد:

از همه هواداران خواهش می کنم قبل از اینکه کاری را انجام بدهند و تصمیمی بگیرند،  اسم بزرگ تراکتور را در نظر بگیرند. باید به عشق تیممان جو را متشنج نکنیم و تنها برای حمایت از تیم به ورزشگاه بیاییم. هدف ما موفقیت تیم تراکتور است و جز این هیچ هدفی نداریم و باید برای رسیدن به آن متحد باشیم.

ایرانپوریان در مورد بازی روز یکشنبه تیمش یادآور شد:

ما روز یکشنبه با استقلال بازی داریم ولی هیچ تمرینی در این چند روز انجام نداده ایم چون بین تیم و هواداران حاشیه وجود دارد و تمرکز ما گرفته شده است. نه مدیر عامل نه سرمربی و نه هیچ کس دیگر بالای سر تیم نبود که تمرین کنیم. این وضعیت در چنین شرایطی اصلا خوب نیست و به تیم در این مقطع حساس لطمه می زند. امیدوارم بتوانیم در این بازی که اهمیت زیادی برای ما دارد نتیجه خوبی بگیریم.

کاپیتان تراکتور تصریح کرد:

محمد ایرانپوریان، تونی، قلعه نویی  و سایر کسانی که درتیم هستند روزی خواهند رفت و تنها این تراکتور است که می ماند. خواهش می کنم دودستگی را کنار بگذارید و مثل همیشه اتحادتان را حفظ کنید تا زبان زد همه باشید. تنها برون رفت تراکتور از حواشی اخیر، یکدلی هواداران است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز