خبرگزاری کار ایران

حواشی تمرین تراکتورسازی

انتظار پرشورها برای حضور سرمربی جدید و دودستگی میان هواداران

asdasd
کد خبر : ۳۲۸۶۶۳

بعد از انتخاب امیر قلعه نویی به عنوان سرمربی جدید تراکتورسازی، تمرین امروز این تیم با حواشی خاصی روبرو بوده است.

به گزارش ایلنا، تمرین تیم تراکتورسازی امروز در حالی از ساعت 14:30 در کمپ اختصاصی این تیم آغاز شد که این تمرین حواشی زیادی را در پی داشت.

بعد از اینکه صبح امروز امیر قلعه نویی به عنوان سرمربی جدید تراکتورسازی انتخاب شد (اینجا)، حواشی پیرامون این تیم که غالباً بخاطر واکنشهای متفاوت هواداران به این انتخاب بود، نسبت به روزهای قبل بیشتر شد و حتی به تمرین امروز سرخهای تبریزی نیز سرایت کرد.

امروز در حاشیه تمرین اول تراکتورسازی بعد از عرل و نصب ها در کادر فنی، در حالی که برخی از هواداران با شعارهای خود خواستار حمایت از تیم تراکتورسازی می‌شدند، عده‌ای دیگر با مافیا خطاب کردن امیر قلعه‌نویی با حضور وی در تبریز مخالفت می‌کردند که این موضوع به ایجاد دودستگی و درگیری‌های لفظی بین آنان منجر شد.

هواداران تیم تراکتورسازی که با شیوه‌های خاص خود تیم مورد علاقه خود را تشویق می‌کردند با بازیکنان این تیم روبه‌رو شدند که تمرین را رها کرده و فقط نظاره‌گر تشویق‌های آنان بودند.

زمانی که یک خودرو وارد کمپ تیم تراکتورسازی شد هواداران و خبرنگاران حاضر در تمرین به گمان اینکه امیر قلعه‌نویی به تمرین آمده به سمت وی رفته و شروع به شعار دادن کردند، اما در نهایت با افراد دیگر مواجه شدند که پس از این هواداران اقدام به دادن شعار علیه مدیرعامل این باشگاه کردند.

گفتنی است که امیر قلعه نویی بعد از امضا قرارداد خود با تیم تراکتورسازی به مدت یک و نیم فصل، هنوز برای ثبت قرارداد به هیئت فوتبال تبریز نرفته است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز