خبرگزاری کار ایران

مدافع تراکتورسازی در گفت‌وگو با ایلنا:

باشگاه زودتر حواشی را جمع کند/ما تونی را دوست داریم

asdasd
کد خبر : ۳۲۸۰۴۰

بازیکن تراکتورسازی اعتقاد دارد در صورتی که اقدام مناسبی صورت نگیرد، حواشی اخیر می توانند برای سرخپوشان تبریزی مشکل ساز شود.

خالد شفیعی بازیکن تیم تراکتورسازی، در گفت و گو با خبرنگار ورزشی ایلنا در مورد حواشی اخیر تیم تراکتورسازی و وضعیت کنونی این تیم گفت: امروز که تمرین کردیم و مشکلی هم نبود، ولی هر باشگاهی اگر خواهان موفقیت است نیاز به آرامش دارد و بازیکنان و کادر فنی باید در آرامش باشند. متاسفانه این چند وقت حواشی به وجود آمده که تمرکز همه را در تیم به هم زده است و امیدوارم که مسئولان باشگاه زودتر با تصمیمات مناسب خود باعث مهیا شدن فضا برای اعضای تیم و مناسب شدن شرایط شوند.

شفیعی در پاسخ به این سئوال که آیا بازیکنان خواهان ماندن تونی در تراکتور هستند یا خیر گفت: هیچ مشکلی بین بازیکنان و تونی وجود ندارد و تا جایی که می دانم همه تونی را دوست دارند، ضمن اینکه بازیکن نمی‌تواند بگوید که من با چه کسی کار می کنم یا کار نمی کنم و این مدیران باشگاه هستند که باید مربی تیم را انتخاب کنند، وظیفه ما بازیکنان این است که هرکسی مربی تیم بود با تمام وجود تمرین کنیم تا بتوانیم با گرفتن نتایج خوب و مناسب دل هوادارانمان را که در سرما و گرما از تیمشان حمایت می کنند شاد کنیم.

وی در انتها در مورد بازی هفته آینده تراکتورسازی در برابر استقلال و اثرگذاری حواشی اخیر بر روی عملکرد احتمالی تراکتور در بازی هفته چهاردهم اظهار داشت: استقلال در این فصل نشان داده است که چه تیم خوب و قدرتمندی است، باید زودتر آرامش به تیم ما برگردد تا بتوانیم جلوی تیمی که در حال حاضر در صدر جدول است، نتیجه مورد نیازمان را به دست بیاوریم تا به جایگاه بهتری در جدول رده بندی لیگ برسیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز