خبرگزاری کار ایران

باشگاه تراکتورسازی اعلام کرد؛

تونی به زودی برمی‌گردد/ ژنرال از تبریز دور شد

asdasd
کد خبر : ۲۸۵۷۵۹

باشگاه تراکتورسازی تبریز اعلام کرد تونی اولیویرا سرمربی پرتغالی به همراه دستیارانش راهی تبریز می‌شود.

به گزارش ایلنا، بنابر اعلام روابط عمومی باشگاه تراکتورسازی، طبق آخرین مذاکرات و صحبت های انجام شده از سوی مدیرعامل این باشگاه با سرمربی پرتغالی تیم، تونی تا چند روز آینده برای شروع کار خود در فصل جدید راهی تبریز خواهد شد.

بر این اساس، دستیاران تونی نیز به همراه وی وارد تبریز می شوند تا کار خود را برای فصل جدید مسابقات لیگ برتر آغاز کنند.

این در حالی است که برخی از منابع از عدم حضور تونی به دلیل اختلافات مالی با باشگاه در تبریز خبر داده و اعلام کرده بودند که امیر قلعه نویی یکی از گزینه های احتمالی نیمکت تراکتور است.

' آنتونیو ژوزه کونسیسائو اولیویرا ' ملقب به تونی در سال 1946 در شهر آنادیا در نزدیکی لیسبون پایتخت پرتغال متولد شد و در سنین نوجوانی فوتبال خود را در تیم سالسیانوس ده موگوفورس شهر زادگاهش آغاز کرد.

وی از سال 1987 وارد حرفه مربیگری شد و در تیم های مختلفی همچون بنفیکا در سه دوره، بوردو فرانسه، سویا اسپانیا، الاهلی مصر، الاتفاق و الاتحاد عربستان و شارجه امارات به عنوان سرمربی مشغول به کار بوده است.

تونی دارای بالاترین درجه مربیگری اتحادیه فوتبال اروپا (یوفا ) است و به زبان های پرتغالی، اسپانیایی، انگلیسی و فرانسوی می تواند صحبت کند.

وی از سال 1391 در سه نوبت به عنوان سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز انتخاب شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز