خبرگزاری کار ایران

فوتبال قابل پیش‌بینی نیست

اولیویرا: کمک خدا و هواداران باعث شد برنده شویم/ بهترین بازیکنان دنیا را دارم!

asdasd
کد خبر : ۲۷۰۸۳۳

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز معتقد است تیم‌اش با کمک خدا و هواداران این تیم سایپا را شکست داد و صدرنشین لیگ برتر شد.

به گزارش ایلنا، تونی اولیویرا در نشست خبری بعد از دیدار مقابل سایپا که با پیروزی 2 بر یک تیمش به پایان رسید،‌ گفت: فوتبال قابل پیش‌بینی نیست. خوشبختانه امروز بردیم شاید چند روز دیگر نتیجه دیگری بخورد و بازنده شویم. هنوز قهرمان نشدیم. متاسفانه ابتدای بازی گل خوردیم و برای رسیدن به حقمان تلاش کردیم. بین دو نیمه به بازیکنان گفتم تلاش کنید تا پشیمان نشوید. هیچ وقت ناامید نشوید و به خودتان ایمان داشته باشید.

اولیویرا ادامه داد: نمی‌گویم خوب بازی کردیم اما در یکسری بازی‌ها باید اینطور برنده شد. به کمک هواداران برنده شدیم. همه بازیکنان با جان و دل بازی کردند و این برد خستگی را از تنمان خارج کرد. ما پشت هم بازی داریم و بازیکنان خسته شدند اما این خستگی توان بازیکنان ما را از بین نبرد.

وی با اشاره به اخراج گردانی در دقایق پایانی گفت: اگر روی نیمکت بازیکنی در حد گردانی داشتم وقتی اخطار گرفت و یک پاس گل به حریف داد او را تعویض می‌کردم. خالد شفیعی، سعید آقایی و فرشاد احمدزاده محروم بودند. راه چاره‌ای نداریم. اگر بازیکنان سرباز داشتیم شاید می‌توانستیم نتیجه بهتری بگیریم. بازیکنی می‌خواهم که کارمان را بهتر انجام دهیم. شاهین ثاقبی و فرید کریمی را بیرون آوردم آیا جانشین‌ها به اندازه آنها خوب کار کردند؟ خدا امروز خیلی به ما کمک کرد و این هم از ایمانی بود که به توانایی‌مان داشتیم.

اولیویرا با اشاره به وضعیت تیموریان اظهار کرد: آندو بسیار خسته است و مدام در بازی‌های ملی و باشگاهی به میدان می‌رود. تیموریان امروز در حد خودش نبود اما همین حضور او در زمین خیلی خوب بود. بهترین بازیکنان دنیا را دارم. داشته‌های ما همین است. باید به بازیکنان محبت کنم. مربی فقط نباید در مورد تاکتیک صحبت کند. هر کسی که این گونه فکر می‌کند نمی‌تواند به عنوان مربی فوتبال عمر زیادی داشته باشد.

وی درباره رایگان بودن بازی امروز تراکتورسازی در ورزشگاه یادگارامام، گفت: خودم یک هوادار هستم و بدون حضور هواداران کسی نیستیم. باشگاه یعنی هوادار و تماشاچی و تراکتورسازی بهترین تماشاگران دنیا و ایران را دارد. از باشگاه می‌خواهم در بازی‌های بعدهم تماشای مسابقه رایگان شود. امیدوارم هواداران در بازی بعدی ما در تبریز مقابل گسترش فولاد حضور پر شوری داشته باشند.

اولیویرا درباره اخراج پسرش از روی نیمکت و اخراج حبیب گردانی اظهار داشت: فکر کنم پسرم بعد از گل برتری تراکتورسازی سمت جلالی رفته و حرکتی کرده که این مسئله از چشم داور چهارم دور نمانده و باعث اخراج او شده است. حبیب گردانی هم آنطور که بازیکنان به من گفتند درون محوطه جریمه بدون توپ با آرنج بازیکن سایپا را زده است.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز