خبرگزاری کار ایران

دسته‌گلم به کیانی برای معرفت‌اش بود

جلالی: لک نبود تراکتور را می‌بردیم/ باید 10 سال پیش مربی تیم ملی می‌شدم!

asdasd
کد خبر : ۲۷۰۸۳۰

سرمربی سایپا معتقد است نمایش درخشان حامد لک درون دروازه تراکتورسازی پیروزی را از شاگردانش گرفته است.

به گزارش ایلنا، مجید جلالی بعد از شکست 2 بر یک سایپا مقابل تراکتورسازی در نشست خبری گفت: ما این تیم جوان سایپا را ساختیم. امروز به بازیکن 17 ساله بازی دادم. بعد از این که بازی مساوی شد می‌توانستیم 2 گل بزنیم اگر حامد لک نبود نتیجه عوض می‌شد.

وی اضافه کرد: دربازی امروز تنها نگرانی ما این بود که در 10 دقیقه پایانی بازی کم بیاوریم. در این 13 روز 4 بازی کردیم و از این مسئله نگران بودیم. سعی کردیم در استفاده از نفرات انعطاف نشان دهیم و از چیزی که می‌ترسیدیم متاسفانه ضربه خوردیم.

سرمربی سایپا درپاسخ به پرسشی مبنی بر انگیزه‌اش از حضور برابر تراکتورسازی توضیح داد: گذشته را فراموش کردم. برای اولین بار یک مربی برای بازیکن دسته گل برد. بازیکنی که با معرفت است باید الگو شود. یک مربی هستم و برای یک بازیکن دسته گل بردم. برای مهدی کیانی دسته گل بردم چون او یک بازیکن با معرفت است.

جلال ادامه داد: در هتل با تونی اولیویرا روبرو شدم و چند دقیقه ای با هم حرف زدیم. رابطه ما بسیار دوستانه بود. 35 سال است مربی هستم. دیگر تحت تاثیر برد و باخت نیستم. وقتی جوان‌های ما در زمین خیلی دقیق بازی می‌کنند خوشحال می‌شوم و این موضوعات من را ارضا می‌کند دوست دارم بازیکنی که محبت را متوجه می‌شود به فوتبال معرفی کنم اگر شایسته سالاری بود باید 10 سال پیش مربی تیم ملی  می‌شدم. درست است مشکلاتی سال قبل وجود داشت اما دیگر به موضوعات گذشته و به آن فکر نمی‌کنم.

 وی درباره رایگان بودن این دیدار اظهار کرد: این حق طبیعی تراکتورسازی است. تنها تیمی هستیم که در 30 بازی به هیچ وجه امتیاز میزبانی نداشتیم. اگر قیمت بلیت بیشتر شود و خدمات بالا برود هواداران بازهم به ورزشگاه می‌‌آیند. با وجود مجانی شدن بلیت‌ها شاید یک مدت هواداران بیشتری به ورزشگاه بیایند اما با این امکانات بازهم حضور آنها کمرنگ می‌شود.

جلالی درباره تیم قهرمان لیگ چهاردم بیان کرد: هر تیمی آرامش بیشتری داشته باشد قهرمان می‌شود. سال قبل 6 تیم در صدر جدول بودند که بارها بالا و پائین شدند. تنها تیمی که سال قبل به صدر رسید و فضای آرامش آن به هم ریخت ما بودیم. شما به تیم آرامش بدهید تا دچار مشکل نشوید. لیگ امسال با کیفیت تر است. سبک بازی‌ها درگیرانه است و کار در هفته‌های آخر به دلیل فشردگی بازی‌ها خیلی سخت شده است.

جلالی در پاسخ به این پرسش که چرا کاوه رضایی و بابک حاتمی را در نیم‌فصل از دست داد؟ گفت: موضوع کاوه رضایی و بابک حاتمی فرق می‌کند. در ابتدای فصل با بحران مالی روبه‌رو بودیم و مجبوریم بودیم این انتقالات را انجام دهیم. ما مجبور شدیم کاوه را به ذوب آهن بدهیم. سایپا کم هزینه‌ترین تیم لیگ برتر است. آمار هزینه‌های ما خیلی کمتر از حد متوسط است. در کل 6 میلیارد هزینه کردیم.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز