خبرگزاری کار ایران

سرمربی تیم تراکتورسازی تبریز بازهم استعفا داد

asdasd
کد خبر : ۱۳۸۱۲۲

سرمربی سابق تیم ماشین‌سازی تبریز هدایت موقت تیم تراکتورسازی را برعهده گرفت. / مجید جلالی سرمربی تیم تراکتورسازی تبریز در حالی از سمت خود استعفا داد که قبلاً هم سه بار اقدام به استعفا کرده بود اما مورد موافقت هیئت مدیره قرار نگرفته بود.

ایلنا: مجید جلالی سرمربی تیم تراکتورسازی تبریز از سمت خود استعفا داد و متن آن را منتشر کرد.
به گزارش ایلنا مجید جلالی سرمربی تیم تراکتورسازی تبریز در حالی از سمت خود استعفا داد که قبلاً هم سه بار اقدام به استعفا کرده بود اما مورد موافقت هیئت مدیره قرار نگرفته بود با این حال به نظر می‌رسد که این بار رفتن مربی با اخلاق کشور از تیم تراکتورسازی جدی باشد.
متن کامل استعفای مجید جلالی به شرح زیر منتشر شده است:
با توجه به وضعیت موجود و شرایط حساسی که در پیش داریم، ضروری می‌دانم نکاتی را به عرض برسانم، قبل از هر چیز از حسن اعتماد شما، هیئت مدیره محترم و مسئولان استانی کمال تشکر و قدردانی را دارم و اینکه مانده‌ام و تمام این فشار‌ها و ناملایمات را تحمل می‌کنم، تنها و تنها به این دلیل است که نمی‌خواهم در این موقعیت سخت و حساس به طور یک‌جانبه تصمیم بگیرم.
با وجود فضای بسیار سنگین و توهین‌آمیزی که برایم به وجود آورده‌اند، ترجیح می‌دهم که تصمیم بر اساس تحلیل جمع باشد، لازم می‌دانم در امتداد تجربیات خودم به این تحلیل کمک کند.
در درجه اول شرایطی که در حال حاضر در آن کار می‌کنم به هیچ‌وجه فضای کار از نظر فنی نیست که من بتوانم با توجه به تخصص خودم کمکی به بهبود آن کنم؛ این مهم‌ترین موضوعی است که باید در نظر گرفته شود.
دوم اینکه جام حذفی به عنوان مرحله مهمی در این فصل برای آسیایی شدن تیم است، سوم اینکه در این مرحله دو حالت وجود دارد که باید بررسی شود که با حفظ شرایط موجود شانس کدام حالت بیشتر است. موفقیت یا عدم موفقیت؟
دیگر اینکه، فضای بیرونی بسیار متشنج و آسیب‌رسان است که تاثیرات مخرب و منفی خود را کاملاً بر تیم گذاشته؛ به گونه‌ای که بازیکنان به شدت زیر فشار هستند و در بازی‌های اخیر به هیچ‌وجه کیفیت اصلی خود را نتوانسته‌اند داشته باشند.
بنابراین با توجه به اینکه حضور من باعثتداوم این وضعیت سخت برای تیم و بازیکنان است و فضای کار هم اصلاً جایی برای کار فنی نیست که من بتوانیم تاثیر تخصصی خودم را داشته باشم، از این رو فکر می‌کنم کناره‌گیری اینجانب بهترین و کوتاه‌ترین راه برای ترمیم و از بین بردن این فضای مشکل‌ساز باشد و تغییر این وضعیت شانس تیم را برای موفق شدن در بازی مقابل راه‌آهن نیز افزایش می‌دهد همچنین برای شما هم فضای بهتری برای کار و البته فکر برای آینده باشگاه بزرگ تراکتورسازی فراهم می‌آورد.
با تشکر و احترام فراوان، مجید جلالی
همین گزارش حاکی است سرمربی سابق تیم ماشین‌سازی تبریز هدایت موقت تیم تراکتورسازی را برعهده گرفت.
بر همین اساس غلامرضا باغ آبادی به عنوان سرمربی موقت تیم تراکتورسازی معرفی شد.
باغ آبادی جزو بازیکنان تک باشگاهی ایران بوده و تمام دوران فوتبالی خود را در تیم ماشین‌سازی تبریز سپری کرده است.
وی در دهه ۶۰ یکی از بازیکنان موثر تیم ماشین‌سازی بوده و حتی در تیم منتخب آذربایجان‌شرقی نیز دعوت شده و با این تیم در سال ۶۵ به مقام نایب قهرمانی ایران دست یافت و چندین بار نیز پیراهن تیم ملی را برتن کرد.
وی جزو ۱۱ نفر انتخاب شده تیم منتخب نیم قرن فوتبال تبریز بوده و سال گذشته در مراسمی از وی تجلیل به عمل آمد.
باغ آبادی بعد از دوران فوتبالیستی خود وارد عرصه مربیگری شده و ابتدا به عنوان مربی تیم‌های پایه ماشین‌سازی فعالیت خود را آغاز کرد.
وی همچنین دو سال نیز هدایت تیم بزرگسالان ماشین‌سازی را برعهده داشته و با وجود مشکلات شدید مالی در دوران وی، نتایج این تیم قابل قبول بود.
همکاری باغ‌آبادی با مایلی‌کهن از اواسط دهه ۸۰ در تیم سایپا آغاز شده و وی چند سال یکی از دستیاران مایلی کهن در تیم سایپا بود.
با انتخاب مایلی‌کهن به عنوان سرمربی تیم ملی ایران در مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۰ بعد از بر کناری علی دایی، قرار بود باغ‌آبادی به عنوان یکی از مربیان تیم ملی در کنار مایلی کهن باشد، اما درگیری لفظی مایلی‌کهن با قلعه‌نویی و در ‌‌نهایت استعفای وی مانع از این امر شد.
با انتخاب امیر قلعه‌نویی به عنوان سرمربی تیم تراکتورسازی، باغ‌آبادی به عنوان یکی از کمک‌های وی انتخاب شد.
وی در زمان تونی اولیویرا و مجید جلالی نیز در کادر فنی تیم تراکتورسازی حضور داشته و کاملا با شرایط این باشگاه و بازیکنان این تیم آشنا است.
وی با وجود حضور سه ساله در تراکتورسازی به عنوان مربی، هیچگاه تصمیم گیرنده نهایی نبوده و برای نخستین‌بار این مسئولیت به وی سپرده شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز