خبرگزاری کار ایران

لیگ تمام نشده است

تونی: تله‌های انفجاری باعث شکست استقلال شد/ نتیجه عادلانه بود!

asdasd
کد خبر : ۲۷۶۲۹۸

سرمربی تراکتورسازی تبریزی برتری 4 بر یک تیم‌اش را برابر استقلال تهران عادلانه توصیف کرد و دلیل شکست آبی‌های پایتخت را تله‌های انفجاری تراکتور دانست.

به گزارش خبرنگار ایلنا، تونی اولیویرا پس از برتری 4 بر یک تراکتورسازی مقابل استقلال اظهار کرد: خوشحالم که رویای میلیون‌ها تماشاگر تبریزی را برآورده کردیم. بازیکنانم توانستند نتیجه خوبی بگیرند چون بازی خیلی کاملی انجام دادند و به چیزهایی که گفته بودیم عمل کردند.

اولیویرا افزود: تیم قدرتمندی مقابل ما ایستاد اما توانستیم از تله‌های انفجاری استفاده کنیم و از آنها بهره ببریم به همین دلیل به بازیکنانم تبریک می‌گویم اما هنوز لیگ تمام نشده است.

سرمربی تراکتورسازی درباره پیروزی قاطع تیم‌اش گفت: ما از هوشمان استفاده کردیم و توانستیم نتیجه خوبی به دست بیاوریم. شاید هم زیاده‌روی کردیم  اما فکر می‌کنم نتیجه عادلانه بود.

اولیویرا با اشاره به شانس قهرمانی تیم‌اش افزود: نفت بهتر از تیم‌های دیگر است. این تیم سازماندهی خوبی دارد و بازی با نفت تفاوت‌هایی دارد اما ما نمی‌توانیم رویای خود را از بین ببریم. در این 3 ماه تراکتور در جایگاه پنجم بود و 6 امتیاز با صدر جدول فاصله داشت. برخی می‌گفتند مربی ضعیف است اما مربیان ضعیف هم می‌توانند شگفتی‌ساز شوند.  

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز