خبرگزاری کار ایران

با وجود بارش برف؛

پیست های دیزین و شمشک بازگشایی نشد!

asdasd
کد خبر : ۳۲۸۸۴۵

پیست های اسکی دیزین و شمشک علیرغم پیش بینی ها پس از بارش برف هنوز بازگشایی نشده‌اند و توچال و دربندسر تنها پیست‌های فعال پایتخت هستند.

به گزارش ایلنا، با آغاز فصل اسکی هر چقدر هم قیمت بلیط پیست های اسکی افزایش یابد باز هم تعداد زیادی هستند که مخصوصا اواخر هفته خود را در پیست های اسکی بگذرانند. از میان پیست های اسکی پایتخت و استان البرز که چسبیده به دل تهران است پیست اسکی بین المللی توچال و دربندسر بازگشایی شده اند اما شرایط در دیگر پیست ها به شکل دیگری است.

مدیریت مجموعه‌های اسکی دیزین و شمشک در سایت رسمی این مجموعه به نشانی www.skicomplex.ir  اعلام کرده که "در حال حاضر وضعیت برف موجود در دو پیست دیزین و شمشک مطلوب بوده و تنها اقدامات جزیی و نهایی بهره برداران خصوصی به منظور بازگشایی این دو پیست باقی مانده که در حال اتمام است.در نتیجه تاکید میشود زمان دقیق بازگشایی پیست دیزین و همچنین پیست شمشک، فقط از طریق این سایت اعلام خواهد شد"

تعرفه نهایی بلیت ورودی پیست دیزین بدون محاسبه ارزش افزوده، در روزهای عادی شنبه تا چهارشنبه ۸۰ هزار تومان و روزهای تعطیل به همراه پنجشنبه و جمعه ۹۰ هزار تومان و تعرفه نهایی بلیت ورودی پیست شمشک نیز بدون محاسبه ارزش افزوده، در روزهای عادی شنبه تا چهارشنبه ۵۵ هزار تومان و روزهای تعطیل به همراه پنجشنبه و جمعه ۶۰ هزار تومان اعلام شده است.

این دو پیست در اختیار بخش خصوصی بوده و با توجه به اینکه مبالغ فوق، سقف تعرفه تصویب شده توسط سازمان حمایت از مصرف کننده می باشد، امکان تعدیل و کاهش قیمت به منظور استفاده بیشتر مردم و ورزشکاران از پیست‌های دیزین و شمشک توسط بهره بردار این دو پیست، وجود دارد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز