خبرگزاری کار ایران

در حمایت از نوید شاهسوندی؛

اسکی‌بازان پیست دیزین را تحریم می کنند

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۸۷۷

پنجشنبه هفته گذشته، نوید شاهسوندی در پیست اسکی دیزین به علت برخورد با دیرک کابین های بالابر دچار مصدومیت شدید شد و در حال حاضر در بیمارستان پارس حالت کما قرار دارد.

پس از مصدومیت شدید نوید شاهسوندی اسکی باز جوان کشورمان که باعثشد وی به کما برود، کمپین حمایت از شاهسوندی راه افتاده و قرار است اسکی بازان پیست دیزین را تحریم کنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، پنجشنبه هفته گذشته، نوید شاهسوندی در پیست اسکی دیزین به علت برخورد با دیرک کابین های بالابر دچار مصدومیت شدید شد و در حال حاضر در بیمارستان پارس حالت کما قرار دارد.

بعد از وقوع این حادثه دردناک و برای همدردی با خانواده این اسکی باز جوان و با هدف این که مسببان وقوع این حادثه شناسایی و با آنها برخورد شود، کمپین حمایت از شاهسوندی تشکیل شد که قرار است روز پنجشنبه و با تجمع مقابل پیست اسکی دیزین، از حضور در این پیست خودداری کرده و در واقع این پیست را تحریم کنند.

اعضای این کمپین می‌گویند مدت‌هاست نسبت به کمبود امکانات و تجهیزات پزشکی و امداد در پیست دیزین هشدار داده‌اند، اما مسئولان به آن توجهی نکردند و حالا با این اقدام اعتراض‌آمیز قصد دارند صحبت‌های خود را به گوش دستاندرکاران ورزش و حتی مسئولان نظام برسانند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز