خبرگزاری کار ایران

با اولین‌بارندگی کار ما شروع می‌شود؛

سولقانی: مدیریت‌ بر پیست‌دیزین کمتر از ریاست بر فدراسیون نیست

asdasd
کد خبر : ۲۲۳۷۸۹

در همه جای دنیا و در بهترین پیست‌ها نیز اتفاقات رخ می‌دهند؛ مثل حادثه‌ای که سال قبل و در سوئیس، برای مایکل شوماخر راننده سرشناس جهان روی داد.

مدیر پیست اسکی دیزین گفت: در حال حاضر پیست، آماده استفاده علاقه‌مندان است، اما با بارش اولین‌برف، به طور کامل در خدمت ورزشکاران و علاقه مندان ورزش های زمستانی هستیم.

قربانعلی سولقانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا ابتدا در مورد افزایش قیمت بلیت پیست‌اسکی دیزین اظهار داشت: همه ساله و پیش از آغاز فصل اسکی، مدیران پیست‌ها و مسئولان شرکت‌های بهره‌برداری، جلساتی را با مسئولان‌فدراسیون و مدیران تربیت‌بدنی برخی استان‌های صاحب‌پیست، برگزار می‌کنند که در آن مواردی از جمله افزایش بهای‌بلیت مورد بررسی قرار می‌گیرد.

وی افزود: امسال نیز در نشستی که با سرپرست‌فدراسیون و مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان البرز داشتیم، مقرر شد قیمت بلیت پیست‌دیزین افزایش یابد. سال‌گذشته، بهای‌بلیت برای کسانی که با اسکی به پیست می‌آیند، ۶۰ هزار تومان بود که امسال بین ۷۰ تا ۸۰ هزار تومان خواهد بود.

مدیر پیست اسکی دیزین ادامه داد: همچنین کسانی که تنها برای استفاده از تله‌کابین و سایر تفریحات به پیست دیزین می‌آیند، سال گذشته ۲۵ هزار تومان می‌پرداختند که امسال این رقم، بین ۳۰ تا ۳۵ هزار تومان خواهد بود.

سولقانی در ادامه به فصل بازگشایی پیست‌اسکی اشاره کرد و یادآور شد: ما پیش از این، کارهای زیرساختی، تجهیزاتی و ایمنی پیست را آماده کرده بودیم و به همین منظور، پیست آماده سرویس‌دهی به هموطنان است که به محض بارش اولین‌برف، در خدمت علاقه‌مندان ورزش‌های زمستانی خواهیم بود.

وی با اشاره به اینکه تمامی پیش‌بینی‌ها برای کاهش خطرات و صدمات ورزشکاران و استفاده‌کنندگان از پیست‌دیزین انجام شده، تصریح کرد: همه سعی ما این است که با ایمن‌سازی مناسب، از خطرات احتمالی و حوادثجلوگیری شود. با این حال، این مساله صد در صد نیست. چراکه در همه جای‌دنیا و در بهترین پیست‌ها نیز اتفاقات رخ می‌دهند، مثل حادثه‌ای که سال‌قبل و در سوئیس، برای مایکل شوماخر راننده سرشناس جهان روی داد.

مدیر پیست اسکی‌دیزین در پایان درخصوص احتمال کاندیداتوری خود در انتخابات فدراسیون‌اسکی گفت: بنده بازنشسته‌ام و نمی‌توانم در انتخابات شرکت کنم، در ضمن به عنوان عضو سابق تیم ملی اسکی و کسی که سال‌ها در اسکی کشور حضور فعال داشته، فکر می‌کنم مدیریت در پیست کمتر از ریاست بر فدراسیون نخواهد بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز