خبرگزاری کار ایران

رکوردشکنی قویترین مرد معلول جهان ادامه خواهد داشت؟

گزارش جالب سایت بازی‌های پارالمپیک ریو درباره سیامند رحمان

asdasd
کد خبر : ۳۲۸۶۰۱

سایت بازی‌های پارالمپیک ریو در فاصله 273 روز مانده به آغاز این رقابت‌ها اقدام به معرفی برترین و حساس‌ترین مسابقات روز این رقابت‌‌ها کرده است.

به گزارش ایلنا، سایت رسمی بازی‌های المپیک و پارالمپیک 2016 ریو در صفحه‌ای اختصاصی اقدام به انتشار حوادث مهم این مسابقات به صورت روز به روز کرده است که در این بین یکی از مهمترین اتفاقات بازی‌های پارالمپیک مسابقات وزنه‌برداری در دسته فوق‌سنگین عنوان شده است؛ جایی که سیامند رحمان، قوی‌ترین مرد معلول جهان، قرار است به مصاف پولاد سرد برود.

در سایت مسابقات از 8 سپتامبر که مربوط به تاریخ شروع بازی‌ها است تا 18 سپتامبر که مراسم اختتامیه برگزار خواهد شد روز به روز به حوادث مهم اشاره شده است که مهمترین حادثه روز 14 سپتامبر و هفتمین روز این رقابت‌ها، اختصاص به رکوردشکنی سیامند رحمان، قوی‌ترین مرد معلول جهان دارد. رحمان که رکورد جهانی این دسته را با 295 کیلوگرم همراه با مدال طلای پارالمپیک لندن در اختیار دارد، بر اساس پیش‌بینی این سایت قرار است به وزنه 300 کیلوگرمی حمله‌ور شود تا بار دیگر رکورد جدیدی را به نام خود ثبت کند. رقابت رحمان بر اساس اعلام سایت مسابقات ساعت 16 به وقت محلی برگزار خواهد شد.

در دیگر حادثه مهمی که به آن اشاره شده و مربوط به کشورمان است روز 18 سپتامبر فینال رقابت‌های والیبال نشسته برگزار می‌شود که بر اساس پیش‌بینی سایت این رقابت‌ها تیم‌های بوسنی و هرزه‌گوین و ایران مانند دوره قبل فینال را برگزار خواهند کرد که به نظر می‌رسد باید شاهد رقابتی جذاب باشیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز